A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser
A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel. A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.
A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén eszközölt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttöröjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja.
A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magába egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg 70.000 felhasználóval jelentkezik világszerte.
„A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel” – mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. „A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségimédia-felületekhez hasonló elven működik” – folytatja Weisz. Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket” – mondja Weisz. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.
Kapcsolódó cikkek
- Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya
- A BILK Nyrt. 2020 közepéig megkezdheti részvényei tőzsdei értékesítését
- Bemutatkozott a Decathlon Magyarország első robot munkatársa
- KKV: folyamatosan napirenden a digitalizáció
- A technológia teszi olcsóbbá és hatékonyabbá a szállítmányozást
- A MiR új szolgáltatása azonnali megtérüléssel jár!
- Ezért automatizálja az intralogisztikáját (AMR-ekkel)
- A rugalmas gripperek biztosítják az automatizálás jövőjét
- Digitalizálódó számlázás a KKV szektorban
- Együttműködési megállapodás a vámeljárások gyorsításáról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.