A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével

forrás: Prím Online, 2019. július 9. 15:04

Az LG bemutatta megbízható, hotelek számára kifejlesztett televíziós menedzsmentplatformjának új verzióját: a Pro:Centric Direct 3.0 a korábbi rendszer sikeres funkcióira épít, miközben a mindennapi szállodairányítást forradalmasító, új megoldásokat kínál. A hotel televízióira épülő platformmal a szállodavezetők megkönnyíthetik a vendégekkel való kommunikációt, hiszen az eszközök távoli irányításával a látogatók személyre szabott információkat kaphatnak, valamint a készülékeken keresztül kommunikálhatnak a recepcióval.

 

Összekapcsolt eszközök a hotelszobában

A felhasználók fokozatosan hozzászoknak ahhoz, hogy saját otthonaikban összekapcsolt rendszerekben használják eszközeiket, számos hotel azonban nehezen tartja a lépést ezzel. Az LG Pro:Centric Direct 3.0 használatával a vendégek a lámpákat, a függönyöket, de akár a zárakat is irányíthatják hotelszobájuk televízióján keresztül. A Pro:Centric Direct 3.0 a Zigbee szabványt alkalmazza az IoT készülékek televíziós rendszerbe való integrálására. Ez azt jelenti, hogy a szállodatulajdonosok távolról, szobánként vagy szobablokkonként változtathatják vagy telepíthetik a rendszerbeállításokat. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosoknak nem kell azzal bajlódniuk, hogy egy harmadik fél megoldásait integrálják, hiszen semmilyen más hotelmenedzsment-rendszer nem biztosít házon belüli IoT megoldást. A televíziók, a menedzsmentplatform és az IoT integráció mind egyetlen könnyen telepíthető rendszer részét képezik.

 

Szállodai kényelem hangutasításokkal

Számos szállodai vendég használja már saját otthonában is a Siri, az Alexa vagy a Cortana hangalapú asszisztenseket, a Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel pedig a szállodatulajdonosok ugyanezt a kényelmet vendégeiknek is biztosítani tudják. A beépített hangvezérlő rendszeren keresztül a látogatók egyszerű verbális utasításokkal irányíthatják a televíziót és a többi rendszerbe kapcsolt eszközt, így például nem lesz többé szükségük a távirányítóra ahhoz, hogy lefekvés előtt kikapcsolják a tévét. Amikor felkelnek, megkérdezhetik a készüléktől az aznapi időjárást és információkat kérhetnek a környékbeli látnivalókról is. Minden, ami a tévékészüléken történik önállóan, felhőben tárolt adatok használata nélkül jelenik meg, így a rendszeradatok mindig biztonságban vannak, megfelelve az európai adatvédelmi törvényeknek.

 

 

Wifi a vendégeknek és az alkalmazottaknak

A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a webOS okostévés platformmal ellátott televíziók wifi hot-spotként használhatók, ami leegyszerűsíti a vendégszobák hálózati lefedettségének bonyolult, de szükséges kérdéskörét. A szálloda közös tereiben elérhető hálózatok köztes funkciót tölthetnek be, extra lefedettséget biztosítva a vendégszobákban további hozzáférési pontok megvásárlása és telepítése nélkül. Nincs szükség jeltovábbítóra a különálló, virtuális helyi hálózatok (VLAN) létrehozásához sem, a szobánként elkülönített hálózatok pedig még biztonságosabb internethasználatot biztosítanak a hotelek és vendégek számára. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosok távoli eléréssel változtathatják meg a jelszavakat és a hálózatok neveit, kapcsolhatják ki vagy be őket, és ellenőrizhetik a csatornák jelerősségét. Ugyanezt különféle HSIA (High Speed Internet Access) hardverszolgáltatók vezérlőjén keresztül is megtehetik.

 

Újragondolt, népszerű funkciók

Az új funkciók bevezetésével az LG azokat a korábbi megoldásokat sem hagyta el, melyek első körben népszerűvé tették a Pro:Centric Direct rendszert, amely így továbbra is kényelmes és megbízható alternatívát kínál az eszközök távoli irányítására és személyre szabására. A Full HD minőségű témasablonok az új verzióban már beépítve találhatók meg, így immár az egész felhasználói felület ezt a képminőséget garantálja.

 

Az új LG Pro:Centric Direct olyan képességeket adott egy már népszerű platformnak, melyeket semmilyen más megoldás nem biztosít a piacon: ez a jelenleg elérhető legstabilabb, legrugalmasabb és legköltséghatékonyabb hotelmenedzsment-megoldás mind rádiófrekvenciás, mind internetalapú hálózatok esetén.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01