A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével
Az LG bemutatta megbízható, hotelek számára kifejlesztett televíziós menedzsmentplatformjának új verzióját: a Pro:Centric Direct 3.0 a korábbi rendszer sikeres funkcióira épít, miközben a mindennapi szállodairányítást forradalmasító, új megoldásokat kínál. A hotel televízióira épülő platformmal a szállodavezetők megkönnyíthetik a vendégekkel való kommunikációt, hiszen az eszközök távoli irányításával a látogatók személyre szabott információkat kaphatnak, valamint a készülékeken keresztül kommunikálhatnak a recepcióval.
Összekapcsolt eszközök a hotelszobában
A felhasználók fokozatosan hozzászoknak ahhoz, hogy saját otthonaikban összekapcsolt rendszerekben használják eszközeiket, számos hotel azonban nehezen tartja a lépést ezzel. Az LG Pro:Centric Direct 3.0 használatával a vendégek a lámpákat, a függönyöket, de akár a zárakat is irányíthatják hotelszobájuk televízióján keresztül. A Pro:Centric Direct 3.0 a Zigbee szabványt alkalmazza az IoT készülékek televíziós rendszerbe való integrálására. Ez azt jelenti, hogy a szállodatulajdonosok távolról, szobánként vagy szobablokkonként változtathatják vagy telepíthetik a rendszerbeállításokat. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosoknak nem kell azzal bajlódniuk, hogy egy harmadik fél megoldásait integrálják, hiszen semmilyen más hotelmenedzsment-rendszer nem biztosít házon belüli IoT megoldást. A televíziók, a menedzsmentplatform és az IoT integráció mind egyetlen könnyen telepíthető rendszer részét képezik.
Szállodai kényelem hangutasításokkal
Számos szállodai vendég használja már saját otthonában is a Siri, az Alexa vagy a Cortana hangalapú asszisztenseket, a Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel pedig a szállodatulajdonosok ugyanezt a kényelmet vendégeiknek is biztosítani tudják. A beépített hangvezérlő rendszeren keresztül a látogatók egyszerű verbális utasításokkal irányíthatják a televíziót és a többi rendszerbe kapcsolt eszközt, így például nem lesz többé szükségük a távirányítóra ahhoz, hogy lefekvés előtt kikapcsolják a tévét. Amikor felkelnek, megkérdezhetik a készüléktől az aznapi időjárást és információkat kérhetnek a környékbeli látnivalókról is. Minden, ami a tévékészüléken történik önállóan, felhőben tárolt adatok használata nélkül jelenik meg, így a rendszeradatok mindig biztonságban vannak, megfelelve az európai adatvédelmi törvényeknek.
Wifi a vendégeknek és az alkalmazottaknak
A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a webOS okostévés platformmal ellátott televíziók wifi hot-spotként használhatók, ami leegyszerűsíti a vendégszobák hálózati lefedettségének bonyolult, de szükséges kérdéskörét. A szálloda közös tereiben elérhető hálózatok köztes funkciót tölthetnek be, extra lefedettséget biztosítva a vendégszobákban további hozzáférési pontok megvásárlása és telepítése nélkül. Nincs szükség jeltovábbítóra a különálló, virtuális helyi hálózatok (VLAN) létrehozásához sem, a szobánként elkülönített hálózatok pedig még biztonságosabb internethasználatot biztosítanak a hotelek és vendégek számára. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosok távoli eléréssel változtathatják meg a jelszavakat és a hálózatok neveit, kapcsolhatják ki vagy be őket, és ellenőrizhetik a csatornák jelerősségét. Ugyanezt különféle HSIA (High Speed Internet Access) hardverszolgáltatók vezérlőjén keresztül is megtehetik.
Újragondolt, népszerű funkciók
Az új funkciók bevezetésével az LG azokat a korábbi megoldásokat sem hagyta el, melyek első körben népszerűvé tették a Pro:Centric Direct rendszert, amely így továbbra is kényelmes és megbízható alternatívát kínál az eszközök távoli irányítására és személyre szabására. A Full HD minőségű témasablonok az új verzióban már beépítve találhatók meg, így immár az egész felhasználói felület ezt a képminőséget garantálja.
Az új LG Pro:Centric Direct olyan képességeket adott egy már népszerű platformnak, melyeket semmilyen más megoldás nem biztosít a piacon: ez a jelenleg elérhető legstabilabb, legrugalmasabb és legköltséghatékonyabb hotelmenedzsment-megoldás mind rádiófrekvenciás, mind internetalapú hálózatok esetén.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG bemutatta a világ első 1 milliszekundumos válaszidejű IPS monitorát
- Az LG kibővíti partneri kapcsolatát a Qt-vel a webOS-t futtató beágyazott rendszerek terén
- Így játszik egy magyar gamer
- Az LG csúcskategóriás 2019-es televíziói a mesterséges intelligencia új korszakát képviselik
- Lélegzetelállító képminőséget kínál az LG 88 hüvelykes 8K OLED televíziója
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Az LG új AI processzora számos termékben helyet kap majd
- Nálunk is bemutatkozik az LG 2019-es monitorportfóliója
- Közzétette első negyedéves eredménybeszámolóját az LG
- Elsőként Svájcban lesz kapható az LG V50ThinQ 5G
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.