Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az EFISZ és a Debreceni Egyetem
A közös gondolkodás és hosszú távú együttműködés megalapozása céljából 2019. július 18-án ünnepélyes keretek között stratégiai partnerségi együttműködési megállapodást kötött az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége, valamint a Debreceni Egyetem.
Az EFISZ és a Debreceni Egyetem - szellemi erőforrásaik szinergiáinak kiaknázásával – olyan együttműködési megállapodást kívántak kötni, amellyel közösen tehetnek egyrészt a hazai innovatív elektronikus fizetési megoldások minél gyorsabb és minél hatékonyabb elterjedéséért, másrészt a jövő generáció megfelelő képzéséért, annak érdekében, hogy ezen a szakterületen Magyarország versenyképes maradjon, és akár vezető szerepre is szert tehessen Európában.
A stratégiai partnerségi együttműködési megállapodás célja, hogy a Felek szoros, stratégiai jellegű együttműködése révén a Debreceni Egyetem részt vegyen az EFISZ által gondozott Elektronikus Fizetési Stratégia megalkotásában, továbbá a Felek együttműködjenek a pénzügyi tudatosság növeléséhez szükséges célok megállapításában, a végrehajtás lehetséges módozataiban; illetve a közösen megállapított egyéb, az elektronikus fizetési szolgáltatásokkal, a magasabb pénzügyi kultúra megteremtésével összefüggő szakmai célok megvalósítása érdekében – egymás szuverén jogainak tiszteletben tartásával – a megállapodás keretei között együttműködjenek; egymás szakmai véleményét kölcsönösen megismerjék, és folyamatos szakmai konzultációt folytassanak.
Kapcsolódó cikkek
- ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
- Kutatás az elektronikus fizetésről
- Egyszerűsíti az IoT elterjedését a Vodafone Business és az Arm
- Elektronikus Fizetési Megoldások címmel ötletpályázatot hirdet az EFISZ
- Együttműködési megállapodást kötött a HDH Mérnök Kft. és az Óbudai Egyetem
- Elkészült az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége Etikai Kódexe
- Együttműködési megállapodást kötött az EFISZ és a Hiventures
- Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
- Öt egyetemmel kötött partnerségi megállapodást a Wizz Air
- Új programokkal bővült a BT debreceni oktatási programja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.