A Fujitsu új WebModeler fejlesztése egyszerűsíti és gyorsítja a digitális átalakulást
A Fujitsu bemutatta a nagy produktivitású RunMyProcess DigitalSuite* felhőplatform új fejlesztéseit. Ezek segítségével a szervezetek versenytársaikat megelőzve, gyorsabban és egyszerűbben tervezhetik meg digitális átalakulási projektjeiket.
A WebModeler a RunMyProcess DigitalSuite workflow-automatizációs és webes folyamatinnovációs platform legújabb komponense. Teljes körűen testre szabható webes felületeivel és a dizájnkomponensek (pl. elrendezés, elemek, adatforrások) optimalizálását támogató képességeivel lehetővé teszi, hogy az ügyfelek jobban reagáljanak a piaci változásokra.
Az új modullal a nagyvállalatok gyorsabban megtervezhetik RunMyProcess DigitalSuite alkalmazásaikat, és jobb, hatékonyabb felhasználói felületeket hozhatnak létre. A WebModeler egyszerűsíti és gyorsítja a webes felületek kialakítását. Felhasználók által tesztelt, áttekinthető felülete és „drag-and-drop” funkcionalitása új, friss élményhez juttatja a RunMyProcess DigitalSuite felhasználóit. Előnézeti üzemmódjával a fejlesztők bevezetés előtt tesztelhetik és ellenőrizhetik a webes felületeket. A WebModeler a digitális átalakulási projektek megtervezéséhez és megvalósításához is kínál új funkciókat.
A megoldások elkészítéséhez szükséges idő lerövidítésével a WebModeler javítja a RunMyProcess DigitalSuite fejlesztők produktivitását. A nagyobb produktivitás egyben a fejlesztési költségeket is csökkenti, így az ügyfél eredményesebben versenyezhet, és gyorsabban alkalmazkodhat a digitális üzleti működés gyorsan változó igényeihez.
Rendkívül stabil megoldás, ismerős, hatékonyan támogatott fejlesztési eszközkészlettel
A produktivitást és a használhatóságot további fontos jellemzők javítják, amelyek még robusztusabbá és könnyebben hozzáférhetővé teszik a modult a fejlesztők számára. A WebModeler rendkívül magas kódstabilitást biztosít, és arra a React.js nyílt forráskódú Open Source JavaScript könyvtárra épül, amelyet eredetileg a Facebook fejlesztett ki felhasználói felületek megépítésére, és később más nagy platformok – köztük az Instagram és a Netflix – is igénybe vettek a saját céljaira. Ennek köszönhetően az új fejlesztők erős fejlesztői közösségre támaszkodhatnak: több mint 1100 React.js fejlesztő van jelen a GitHubon, illetve a StackOverflow, a Slack és a Freenode IRC platformok is aktív React.js fejlesztői csoportokkal rendelkeznek.
Az új modul tartalmaz egy nagy teljesítményű eszközkészletet is a gyors és ésszerű fejlesztéshez. A React.js jól hasznosítja a megoldás jó minőségű hibaelhárítási és tervezési eszközeit, a Chrome-hoz és a Firefoxhoz letölthető böngészőbővítményeket, valamint a szintén letölthető React fejlesztői eszközöket. A funkciók működéséről részletesebb üzeneteket küldő WebModeler teljes körűen integrált súgót és dokumentációt is tartalmaz.
„A digitális átalakulási projektekre sosincs elég idő – hiszen a céljuk épp az, hogy szervezet minél előbb, a versenytársakat megelőzve jelenjen meg új képességekkel piacon. A RunMyProcess DigitalSuite ütőképes platformot ad ehhez az ügyfelek kezébe, a WebModelerrel pedig még könnyebben és gyorsabban tudják kezelni, illetve végrehajtani a változtatásokat. Az új funkciókkal nem csupán jobb felhasználói felületek készíthetők, hanem a fejlesztők produktivitása is javul, hozzájárulva ezzel a gyorsabb és versenyképesebb alkalmazáskörnyezet megteremtéséhez” – nyilatkozta Massimo Cappato, a Revevol S.a.r.l. globális üzletfejlesztési igazgatója.
„Napjaink szervezeteinek minden eddiginél élesebb versenyben kell helyt állniuk. A RunMyProcess DigitalSuite platform új WebModeler modulja jól érzékelteti, milyen elkötelezetten segítjük hozzá ügyfeleinket a produktívabb működéshez és a rendkívüli felhasználói élmény nyújtásához. A modul bevezetése azt is jól érzékelteti, hogy a RunMyProcess DigitalSuite platformot továbbfejlesztve, optimalizált eszközöket biztosítunk ügyfeleinknek a digitális átalakulási projektek megvalósításához és a megváltozott piaci környezetben való sikeres működéshez. 2019 során további fejlesztésekkel is gazdagítjuk majd a RunMyProcess DigitalSuite termékcsaládot” – jelentette ki Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója.
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu RunMyProcess a következő hónapokban teszi elérhetővé az első ügyfelek számára az új modult.
______________
* A Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite nagy produktivitású felhőplatformján a szervezetek gyorsan és biztonságosan megépíthetik, tesztelhetik, bevezethetik és skálázhatják a digitális folyamatokat a felhőben, helyben és a mobilkörnyezetben is összekapcsoló, eszközfüggetlen alkalmazásokat. A RunMyProcess segítségével a legkomplexebb üzleti folyamatokat is modellezhetik és észszerűsíthetik, miközben meglévő rendszereiket és szolgáltatásaikat (pl. az Office 365 és más felhőszolgáltatásokat, vagy a helyben telepített SAP-megoldást) integrálhatják okostelefonokkal, táblagépekkel, PC-kkel, hordható technológiával vagy más mobileszközökkel. Így a felhasználóknak bárhol és bármikor kifogástalan használati élményben lehet részük. A platform előre megépített csatlakozóival az ügyfelek gyorsabban kifejleszthetnek internetes alkalmazásokat, és hónapok helyett napokon belül bevezethetik, illetve rövid időn belül több ezer felhasználóra skálázhatják őket.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu szerint fontos a bizalom az MI-alapú döntéshozásban
- A Fujitsu új megoldásával elfelejthetjük a jelszóhasználatot
- A Fujitsu mérsékli a vizuális ellenőrzést támogató MI-megoldások költségeit
- A Fujitsu megint a „Vezetők” szegmensében a Gartner szerint
- A Fujitsu MI-alapú technológiával automatizálja az orvosi szövegek kódolását
- Fokozott igénybevételre tervezte új táblagépét a Fujitsu
- A digitális transzformáció késedelmes megvalósulásának fő oka a forráshiány
- A Fujitsu nyerte a NetApp EMEA-régióbeli „Az év nemzetközi partnere” díját
- A Fujitsu bemutatja, hogyan tágítja tovább a mélytanulás és a mesterséges intelligencia határait
- A Fujitsu mérsékli a hajók által kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.