Mobil Big Mac: McDonald's reklám SMS-re
FeriMesz , 2000. december 29. 12:10
A McDonald's étteremlánc a 12snap nevű müncheni m-commerce céggel együttműködésben most először vesz részt a mobilmarketingben. A közös marketingtevékenységet 2001 januárjában kezdik meg. A 12snap még egy harmadik partnert is szerzett: az American Express-t.
A McDonald's termékeinek terjesztésére használja a mobilkommunikáció lehetőségeit. A müncheni 12snap 2001 januárjától egyéves marketingkampányt szervez a McDonald's-nak. A tervek szerint a Cell Broadcastingon keresztül körlevélszerűen terjesztik majd a McDonald's rövid szöveges és hangos üzeneteit. Az üzeneteket azoknak a mobiltelefon-tulajdonosoknak küldik el, akik a 12snap megfelelő szolgáltatását igényelték.
Jeffrey T. Wahl, a McDonald's németországi marketingvezetője úgy látja, hogy a 12snap-pal kötött megállapodás, a közös munka a termékek árusításának teljesen új útjait nyitja meg az ismert étteremlánc számára. "A jövő évben teljesen egyenes úton kívánjuk elérni vásárlóinkat: mobiltelefonjukon keresztül. Meggyőződésünk, hogy a mobiltelefon a jövő marketingjének fontos eleme."
A 12snap a minap írta alá a szerződést az American Express-szel. Az utazási és pénzügyekkel foglalkozó cég a 12snap csatornáin keresztül kívánja reklámozni a "blue card"-ot, az újfajta bankkártyát. A kedvező feltételekkel kecsegtető új szolgáltatást a fiatal, dinamikus ügyfeleknek szánják. A mobil marketingtevékenység interaktív nyereményjátékot is magában foglal.
Kapcsolódó cikkek
- Helymeghatározásra épülő szolgáltatás és mobilszerelem
- SMS az oktatásban
- Beszállás mobiljeggyel
- Átlátható pénzügyek a MobilBANKár segítségével
- Jéghoki 3G készülékeken
- Érezd a digitális erőt!
- A Kodak is beszáll a mobilbizniszbe
- Domino: hosszabb rendelkezésre állási idő, új feltöltési címletek
- Szimfónia mobiltelefonokra
- Kommunikációs Kánaán