Mobil Big Mac: McDonald's reklám SMS-re

FeriMesz , 2000. december 29. 12:10
A McDonald's étteremlánc a 12snap nevű müncheni m-commerce céggel együttműködésben most először vesz részt a mobilmarketingben. A közös marketingtevékenységet 2001 januárjában kezdik meg. A 12snap még egy harmadik partnert is szerzett: az American Express-t.
A McDonald's termékeinek terjesztésére használja a mobilkommunikáció lehetőségeit. A müncheni 12snap 2001 januárjától egyéves marketingkampányt szervez a McDonald's-nak. A tervek szerint a Cell Broadcastingon keresztül körlevélszerűen terjesztik majd a McDonald's rövid szöveges és hangos üzeneteit. Az üzeneteket azoknak a mobiltelefon-tulajdonosoknak küldik el, akik a 12snap megfelelő szolgáltatását igényelték.

Jeffrey T. Wahl, a McDonald's németországi marketingvezetője úgy látja, hogy a 12snap-pal kötött megállapodás, a közös munka a termékek árusításának teljesen új útjait nyitja meg az ismert étteremlánc számára. "A jövő évben teljesen egyenes úton kívánjuk elérni vásárlóinkat: mobiltelefonjukon keresztül. Meggyőződésünk, hogy a mobiltelefon a jövő marketingjének fontos eleme."

A 12snap a minap írta alá a szerződést az American Express-szel. Az utazási és pénzügyekkel foglalkozó cég a 12snap csatornáin keresztül kívánja reklámozni a "blue card"-ot, az újfajta bankkártyát. A kedvező feltételekkel kecsegtető új szolgáltatást a fiatal, dinamikus ügyfeleknek szánják. A mobil marketingtevékenység interaktív nyereményjátékot is magában foglal.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36