Intelligens lapkakészlet és pop-up kamera kifejezetten nagy kijelzővel bíró eszközökhöz
A Honor okostelefon márka bejelentette új Honghu 818 intelligens lapkakészletét és pop-up kameráját, melyeket kifejezetten a nagyobb méretű kijelzőkhöz terveztek. A Honor elnöke a Global Mobile Internet Conference-en (GMIC), Kantonban, Kínában ismertette az új Honor Vision termékcsaládot, valamint az új technológiákat. George Zhao a nemzetközi konferencián a „Sharp Tech” koncepcióról is beszélt, amelynek célja a vezető technológiai megoldások teljes körű feltérképezése és felhasználása.
„Az 5G rendszerek kereskedelmi célú telepítése 2019-től vált elérhetővé Kínában, ami fordulópontot jelent az okoseszközök piacán. Az 5G kulcsszerepet játszik a digitalizáció új korában. A Honor célja, hogy a „Sharp Tech” vízión keresztül is hozzájáruljon a technológiai fejlesztések elősegítéséhez, ezen keresztül pedig egy új, intelligens megoldásokon alapuló világ létrejöttéhez.” – mondta el George Zhao, a Honor elnöke.
Honor Vision: Honghu 818
A Honghu 818 intelligens lapkakészlet a Hisilicon termékcsalád legújabb tagja, és augusztustól lesz elérhető. Az ezzel felszerelt kijelzők más gyártók számára is elérhetőek lesznek, ami újabb lendületet adhat a nagy kijelzőjű termékek fejlesztésének.
1. A Honghu 818 az első, globálisan is elérhető kijelzőhöz való intelligens SoC, amit 5 éves kutató- és fejlesztőmunka előzött meg.
2. Hét képfeldolgozó technológiát foglal magában, ezek a Motion Estimate and Motion Compensation (mozgáskompenzálás), a High Dynamic Range Imaging (nagy dinamikatartományú kép), a Super-Resolution (alacsonyabb felbontású kép felskálázása), a Noise Reduction (zajcsökkentés), a Dynamic Contrast Improvement (dinamikus kontrasztszabályozás), az Auto Color Management (automatikus színkorrekció) és a Local Dimming (sötét területek háttérvilágításának állítása). Ezeken keresztül javítja és optimalizálja a felbontást, a kontrasztarányt és a színeket, mindezt több algoritmus segítségével.
3. A Histen technológia ultra széles hangtartományban optimalizálja a hangminőséget, a tranziens intermodulációs torzítást, a hangszínszabályzást és a basszust. Piacvezető hardverének köszönhetően páratlan hangzást nyújt.
4. Az erőteljes multimédia dekóderrel rendelkező lapkakészlet másodpercenkénti 30 képkocka sebességű 8K-s, és másodpercenkénti 120 képkocka sebességű 4K-s videók, valamint 64 megapixeles képek dekódolását is támogatja. Ez meghaladja a jelenleg piacon lévő okostelefonokkal készült, legnagyobb fotók méretét.
5. A nyolcmagos processzornak nem okoz gondot az erőforrásigényes képfeldolgozás a nagy kijelzők esetében sem. A nagy felbontású képek megjelenítéséért a MEMC technológia is felel, és ezzel egyidejűleg kiváló hangminőség, illetve távoli hangfelismerés és -vezérlés is elérhető. A processzor sávszélesség kihasználási foka 50%-kal jobb, mint az átlagos eszközöké.
Honor Vision: Pop-up kamera
A Honor a duál-brand stratégia égisze alatt úttörő szerepet tölt be Huawei Csoporton belül, az eddigi tapasztalatait pedig a televíziók piacán is kamatoztatja. A Honor első Honghu 818 lapkakészletre épülő okoskijelzője mellett egy okos pop-up kamerával is készül, ami a neurális feldolgozó egységen keresztül az arcfelismerést is lehetővé teszi.
A Honor Vision termékcsalád keretén belül bejelentett megoldások 2019 augusztusától lesznek elérhetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedési potenciált rejt a globális IT-rendszerintegrátor piac
- Augusztus 1-től hazánkban is megvásárolható a Honor 20
- NMHH: indul az eljárás – augusztus 8-án lehet jelentkezni az 5G-s frekvenciákért
- Bemutatta éves fenntarthatósági jelentését a Huawei
- Új funkciókkal és beállítási lehetőségekkel frissülnek a HONOR készülékek
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Éjfekete és zafírkék színekben érkezik augusztusban a Honor 20
- Megérkezett a HONOR 8S
- A Vodafone távvezérlésű 5G demóval mutatta be a jövőt az 5G Koalíció idei tisztújításán
- NMHH: kitárul a kapu az 5G-s frekvenciák értékesítése előtt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.