Az LG még kényelmesebbé teszi az okosotthon-eszközök hangalapú vezérlését
Az LG Electronics (LG) a ThinQ mobilapplikáción keresztül a hangalapú vezérlés lehetőségét is elérhetővé teszi, amellyel maximális kényelmet biztosít a felhasználók számára, hiszen bárhonnan, bármikor csatlakozhatnak az LG ThinQ eszközeikhez. Az angol nyelvet támogató, okosotthon-eszközök menedzsmentjére kifejlesztett mobilalkalmazás a Google hangalapú asszisztensének hangfelismerő technológiáját alkalmazza a wifi-képes LG háztartási gépek − többek között mosó- és szárítógépek, hűtőszekrények, sütők, mosogatóképek, porszívók, klímaberendezések, légtisztítók − vezérléséhez.
A felhasználók rendkívül könnyen, a valós párbeszédnek megfelelő hangutasításokkal vezérelhetik és felügyelhetik eszközeiket a ThinQ alkalmazáson keresztül. Az app egyetlen hangparancsra valós idejű információt nyújt a rendszerbe kapcsolt összes LG készülékről. A felhasználók szóban utasíthatják a ThinQ alkalmazást arra, hogy ellenőrizze, mennyi idő van még vissza a mosóprogramból, vagy például hazafelé, vezetés közben állíthatják be a lakás hőmérsékletét anélkül, hogy akár csak rá kellene pillantaniuk a telefonjukra.
A ThinQ alkalmazás hasznos információkat szolgáltat a felhasználók számára a háztartási gépeik tulajdonságairól és funkcióiról, valamint figyelmeztet a karbantartási és hibaelhárítási feladatok esetén. Ha megkérdezzük az applikációt, hogyan működik a légtisztítónk automatikus funkciója, vagy mit jelent a hűtőszekrényen felvillanó sárga jelzés, az alkalmazáson keresztül azonnal megkaphatjuk a helyes választ. A ThinQ alkalmazás nem csak a termékhasználathoz kapcsolódó általános kérdések többségét képes megválaszolni, de a felhasználói aktivitásról is összefoglalót készít, melynek nyomán hasznos háztartásvezetési tippeket* is ad.
„Nap mint nap az vezérel minket, hogy olyan okosotthon-élményt alkossunk, amely valóban, érezhetően kényelmesebbé teszi felhasználóink mindennapjait” − mondta Alice Ryu, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának vezetője. „A hangfelismerésre képes mobilalkalmazással olyan komplex okosotthon-ökoszisztémát alkottunk meg, amelyben a kényelem szerepel az első helyen.”
A továbbfejlesztett ThinQ alkalmazás még ebben a hónapban elérhetővé válik Dél-Koreában, a negyedik negyedévben Észak-Amerika, jövőre pedig Európa kulcsfontosságú piacai következnek majd. A 2019-es IFA látogatói az LG okosotthon-megoldásainak teljes kínálatát megtekinthetik szeptember 6. és 11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában.
______________
* A háztartásvezetési tippek jelenleg csak Dél-Koreában érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- A 2019-es IFA-n mutatkoznak be az LG középkategóriás mobilszériájának legújabb tagjai
- Helyettünk vásárolnak be az LG háztartási gépei
- Olasz sztárépítész páros készített installációt az LG standjára a 2019-es IFA-n
- Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
- Az LG folyamatosan nyeri az EISA elismeréseit
- Nemek harca: hány fok legyen az irodában?
- Bemutatkozott az LG új UltraFine 5K monitora Apple termékekhez
- Az LG mesterséges intelligenciával felvértezett 2019-es készülékein már elérhető az AirPlay 2 és a HomeKit
- Rekordbevétel az LG-nél
- Átlátszó tévéket és üvegre simítható, öntapadós képernyőket dobott piacra az LG
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.