Felkapcsoltak: A DeepInsight a Schneider Electric Magyarország kommunikációs ügynöksége
A több mint 100 országban jelen lévő Schneider Electric magyarországi vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét.
A DeepInsight júliustól látja el a közép- és kisfeszültségű, valamint biztonsági energiaelosztás és az automatizálási rendszerek területén vezető szerepet betöltő vállalat marketingkommunikációs feladatait.
„A Schneider Electric itthon és világszerte is olyan termékeket és szolgáltatásokat kínál, amelyek pozitív hatással vannak mindennapi életünkre. Nagyon örülünk, hogy portfóliónk új területtel bővül, ahol az ügynökség a PR vonatkozásokon túl a marketingkommunikáció teljes eszköztárát bevetheti. Különösen nagy kihívást jelent, hogy a fogyasztói szegmensben, B2C területen a jelenleg elsősorban villanykapcsolóiról közismert Schneider Electric ismertségét jelentősen növelni szeretnénk” – mondta Takács Bíborka, a DeepInsight PR Client Services Directora.
„Olyan kommunikációs szakembereket kerestünk, akik nemcsak hagyományos PR eszközökben gondolkodnak, hanem kreatívan közelítik meg a cégünk előtt álló kihívásokat. Ezért esett a választásunk a DeepInsight kreatív ügynökségre, ahol hatékonyan egyesül a reklám és a PR eszköztára” – nyilatkozott Hargita Péter, a Schneider Electric Magyarország marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- 30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért
- Cég, ahol önmagad lehetsz!
- Vállalati támogatással nevelnek önállóságra nehéz sorsú gyerekeket
- Magyar közösségi kezdeményezéseket segítenek a Samsung önkéntesei
- Egy tajvani lakásból indult, óriásvállalat lett
- Új vezető a UPS Magyarország élén
- A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei
- Rakoncza Zsolt a Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója
- Első helyen a Fujitsu a Canalys szállítói rangsorában
- Új tulajdonosa van a UPC-nek