Nagy az érdeklődés a BKK Mobiljegy iránt
Jelentős forgalmat bonyolított az év kilenc hónapja alatt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által üzemeltettet Nemzeti Mobilfizetési Rendszer. A mobilparkolást, az e-matricát és a HU-GO díjtermékeket kiszolgáló rendszeren keresztül 2018. végétől több állatkertben és vadasparkban is elérhető a sorban állás és plusz költségek megfizetése nélküli elektronikus belépőjegy szolgáltatás, illetve 2019. június elejétől a digitalizált fővárosi közösségi közlekedési jegy-megoldás a BKK Mobiljegy. A 2019. év kilenc hónapja alatt a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer mintegy 21 milliárd forint forgalmat bonyolított.
Két és fél hónappal a bevezetését követve a BKK Mobiljegy forgalma fokozatos felhasználói érdeklődést mutat. A 2019. június 3. és szeptember 16. közötti időszak alatt összesen 18 315 elektronikus közösségi közlekedési jegyet értékesített a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül elérhető BKK Mobiljegy mellett 2019. év harmadik negyedének végéig mintegy 2 millió e-matricát és HU-GO díjterméket, valamint 22,6 millió parkolási tranzakció valósult meg.
- Közlekedési Mobiljegy (db): 18 315
- E-matrica és HU-GO (db): 1 990 000
- Mobilparkolás (db): 22 626 585
Kapcsolódó cikkek
- Saját fejlesztésű elektronikus jegyrendszer az SRS Informatika Kft-től
- 5 év alatt 2,5-szeresére gyarapodott a mobilparkolók száma
- Lezárult a LinkingDanube projekt
- Várakozáson felüli növekedés a mobilfizetésben
- Megjelent a Körkörös gazdaság szakmai tanulmány
- Sikeres első hónapot zárt a Közlekedési Mobiljegy
- Sorban állás nélkül vehet jegyet a Fővárosi Állatkertbe
- Vasárnap hajnalban szünetel a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Egységes digitális szolgáltatások a V4-en belül