Új Oracle megoldások

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 18. 11:16

Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhető az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.

Az Oracle OpenWorld a világ legnagyobb üzleti és technológiai rendezvénye, szeptember 16-19. között rendezik meg San Franciscóban. Az eseményt több mint 100 000 résztvevő látogatja meg és több mint 900 000 milliós nézettséggel követik különböző online csatornákon. Az Oracle OpenWorld 2019-es programja 2 200 előadást, 219 Oracle bemutatót és 196 partner és ügyfél kiállítását foglalja magában, amelyek keretében bemutatják az Oracle technológiáját és megoldásait.

 A konferencia második napján az alábbi főbb bejelentések történtek:
 
Az Oracle bemutatta az AI-vezérelt digitális hangasszisztensét.
 
Az Oracle továbbfejlesztette digitális asszisztensét, amely már természetes hangokon alapuló beszélgetésekre is képes, és gépi tanulási szemantikai feldolgozás révén bonyolultabb nyelvi összetételeket is képes kezelni. A mesterséges intelligenciával képzett Oracle Digital Assistant révén a felhasználók szóbeli parancsokkal használhatják vállalati alkalmazásaikat.
 
“A vállalatoknak olyan AI-vezérelt hangasszisztensekre van szükségük, amelyek képesek értelmezni az egyes kifejezéseket, szóhasználatot és természetes módon kommunikálnak az emberekkel” – mondta Suhas Uliyar, az Oracle AI and Digital Assistant alelnöke. „A vállalatok mindenek felett a biztonságos hangasszisztenseket részesítik előnyben, amelyek az érzékeny vállalati adatok védelmét is garantálják az Oracle második generációs felhő infrastruktúrája révén.”
 
Az Oracle új generációs infrastruktúrájára épülő Oracle Digital Assistant egyszerre alkalmaz mesterséges intelligenciát, szemantikai mélyelemzést a természetes nyelvfeldolgozáshoz (natural language processing – NLP), természetes nyelvek értelmezését (natural language understanding – NLU), valamint egyedi gépi tanulási (ML) algoritmusokat. Ezen technológiák együttes használata révén az Oracle digitális asszisztense képes megérteni a felhasználók természetes beszédét, értelmezni a szándékot, logikai összetételeket alkotni, azonosítani és megjegyezni viselkedési mintákat, és ezáltal proaktívan cselekedni a felhasználó érdekében.
 
Az Oracle Cloud ERP új tulajdonságokkal bővült.
 
Tovább erősítve a felhő alapú ERP megoldások piacán szerzett vezető szerepét az Oracle bejelentette legújabb fejlesztéseit az Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud és az Enterprise Performance Management (EPM) Cloud megoldásokra.
 
„Az Oracle új, nagyszabású innovációkkal szilárdítja meg vezető szerepét a Cloud ERP piacon, megoldást nyújtva a pénzügyi és operatív csapatok változó igényeire” – mondta Rondy Ng, az Oracle Applications Development senior alelnöke. “Az integrált intelligens asszisztensekkel és gépi tanulással bővült Oracle ERP Cloud alkalmazásával a felhasználók csökkenthetik a mindennapos – de kifejezetten fontos – feladatok számát. Ennek köszönhetően a munkavállalók nagyobb hatékonysággal és precizitással dolgozhatnak, továbbá az ERP Cloud az üzleti elemzést és döntéshozatalt is támogatja, és elősegíti, hogy a dolgozók a stratégiai és kreatív feladatokra koncentrálhassanak.”
 
A legújabb gépi tanulási és termékfejlesztések révén az Oracle ERP Cloud használatával a kis- és nagyvállalatok egyaránt kiaknázhatják az AI, a digitális asszisztensek, az NLP és az IoT nyújtotta előnyöket.
 
Az Oracle a HR csapatokat is támogatja – az Oracle Connections fellendíti a vállalaton belüli kapcsolatépítést.
 
A rekord alacsony munkanélküliség és az egyre növekvő munkavállalói elvárások mellett nagy nyomás helyeződik a HR csapatokra, hogy olyan új munkakörnyezetet alakítsanak ki, amely bevonzza a tehetségeket és támogatja a megtartásukat. Emellett a HR vezetők feladata az is, hogy leegyszerűsítsék az időigényes folyamatokat, ezáltal gyorsabban reagálhassanak a felmerülő új üzleti igényekre és érdemi eredményeket érhessenek el. Az Oracle HCM Cloud legújabb fejlesztései ezekre a kihívásokra adnak választ, segítségével a HR szakemberek intuitív, személyre szabott munkahelyi élményeket hozhatnak létre.
 
Az Oracle bejelentései között szerepelt az Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud egy sor új fejlesztése, amelyekkel a tehetséges munkaerő bevonzásában és a növekvő munkavállalói igényekre irányuló törekvéseikben támogatja a vállalatokat.
 
• Társalgási élmények a digitális asszisztenssel: az Oracle Digital Assistant képes javaslatokat tenni a beszélgetés kontextusának értelmezésével. Az asszisztens új tulajdonságai között szerepel a beléptetési feladatokhoz, célokhoz és teljesítmény-értékelésekhez való hozzáférés.
• Átfogó LinkedIn profil import és toborzási rendszer kezelés: az Oracle és a LinkedIn felhasználók mostantól közvetlenül importálhatnak LinkedIn profilokat az Oracle HCM Cloudba.
• Az Oracle Connections új kapcsolatokat épít: az Oracle Connections segítségével a munkavállalók gyorsan és könnyedén teremthetnek kapcsolatot a szervezet egészében, ezáltal erősítve a munkahelyi kapcsolati kultúrát. Minden munkavállaló rendelkezik egy profillal, amelyben a készségei, érdeklődési köre, sikeres projektjei és egyéb információk szerepelnek. Emellett az Oracle Connections egy újfajta, ügyfél-visszajelzési rendszerhez hasonló jegyzékkel is rendelkezik a munkavállalói oldalon, amelyből a csapatok információkat gyűjthetnek a Connections hálózaton belül.
 
Oracle új ügyféladat-kezelési platformja egyesíti a hirdetés és marketing világát.
 
Az Oracle új fejlesztéseket jelentett be a vállalati ügyféladat kezelési platformjához (customer data management platform – CDP) is. Az Oracle CX Unity platformjával teljeskörűen menedzselhetők az ügyféladatok a B2B és B2C vállalatok számára egyaránt. A platform egyesíti magában az online, az offline és a harmadik féltől származó ügyféladatok forrásait és beépített gépi tanulást alkalmaz.
 
 
Az Oracle Data Management Platform (DMP) és az ID Graph megoldásokhoz kapcsolva az Oracle CX Unity platform lehetővé teszi a hagyományos marketing és hirdetési adatok egybevetését. Az új integrációk révén a B2B és B2C vállalatok pár ezredmásodperc alatt betekintést nyerhetnek a különböző adtech és martech rendszerek adataiba, és ezek alapján személyre szabott, azonnali („in-the-moment”) élményeket alakíthatnak ki, igazodva a vásárlók igényeihez, amikor és ahogyan ők kapcsolatba lépnének a márkával.
 
“A vállalatok csak úgy iktathatják ki a márka vakfoltjait és tehetnek minden ügyfél-interakciót értékessé, ha egységesítik a különböző marketing és hirdetési rendszerekből származó ügyféladatokat” – mondta Rob Tarkoff, EVP, Oracle CX Cloud and Oracle Data Cloud. “Az Oracle egyedi módon kapcsolja össze a hirdetések és a marketing világát, ehhez teljes körűen használható, megbízható és már bizonyított ügyféladat-kezelési platformot biztosítunk.”
Kulcsszavak: Oracle

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01