Új biztonságos csatlakozási technológiát mutatott be a Fujitsu
A Fujitsu által bemutatott DigitalSuite EnterpriseConnect a nagy produktivitású workflow-automatizációs és webfolyamat-innovációs felhőplatformokat szállító Fujitsu RunMyProcess üzletág legújabb nagyvállalati kategóriájú biztonságos csatlakozási megoldása.
Az új modul támogatja az adatok, alkalmazások és folyamatok szervezeti határokon átívelő biztonságos megosztását, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a bizalmi alapokon nyugvó digitális jövő építéséhez. A DigitalSuite EnterpriseConnect biztosítja a digitális átalakulási projektekhez szükséges biztonságot és skálázhatóságot, és lehetővé teszi a digitális folyamatok és a mobilalkalmazások biztonságos integrálását a régi rendszerekkel – ezzel előnyösebb helyzetbe hozza a vállalatokat versenytársaikhoz képest. A jelenlegi és jövőbeni mobilalkalmazás-megoldásokhoz a volumen, a sebesség és a felügyelet terén végrehajtott fejlesztések fontos szerepet játszanak a bevált Secure Enterprise Connector frissítésében.
A biztonság növelése és a telepítés egyszerűsítése mellett a DigitalSuite EnterpriseConnect kiterjeszti a RunMyProcess által kínált támogatást a gyorsan változó adatokhoz közel valós idejű, biztonságos hozzáférést igénylő digitális átalakulási projektekhez:
- A monitorozás nagymértékben fejlődik annak köszönhetően, hogy az új modul naplófájlokban ad állapotinformációkat a helyi működésről.
- A kommunikáció biztonságát a TLS v1.2 titkosítás és a biztonságos websocketeken keresztül végzett adatátvitel támogatása emeli magasabb szintre.
- Az architektúra fejlesztése jobb skálázhatóságot tesz lehetővé – az erősebb és gyengébb terheléshez igazodó egyszerű erőforrás-bővítéssel és szűkítéssel, valamint a működési teljesítményt javító magas szintű rendelkezésre állással.
- A websocketek bevezetése jelentős mértékben optimalizálja a kliens-szerver kommunikációt: az EnterpriseConnect már a kétirányú és tartós (full duplex) kapcsolatot is támogatja, csökkentve ezzel a látenciát és minimumra szorítva az időkülönbséget az információ kérése és a kérés teljesítése között.
- Operatív szempontból az EnterpriseConnect a telepítést is egyszerűsíti. MSI-eljárással támogatja a kliensek beállítását, és az összes adaptert egyetlen, többször telepíthető, konfigurálható komponensbe összevonva javítja konfiguráció hatékonyságát.
„A biztonságos nagyvállalati integráció azt jelenti, hogy az új digitális folyamatok és alkalmazások a közvetlen webes kitettség veszélye nélkül egyszerűen összefésülhetők a meglévő rendszerekkel. Az integrált rendszerek növekvő számát, valamint az új piaci és ügyfélkövetelményeket figyelembe véve az a célunk, hogy a RunMyProcess DigitalSuite-ot nagyvállalati szintre fejlesztve és adaptálva üzletágunk lépést tudjon tartani a biztonságos szoftvertechnológiák fejlődésével. Az EnterpriseConnect és kiemelt fejlesztései bevezetésével sikerült elérnünk a következő mérföldkövet” – nyilatkozta Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Vírushelyzetkép a mobil-világban
- Mit tehetünk a zsarolók ellen?
- Nemzeti Kiberverseny 2019
- A Fujitsu startup-akcelerátor programot indít Európában
- Egy a jelszó? Tartós? Vége!
- Új Instagram adathalászat!
- A Fujitsu menedzselt szolgáltatói státuszt szerzett az AWS-től
- IT security üzletágat indít az OTT-ONE
- Új forgalmazói partnere van a Sophosnak
- 5 tipp a digitális útonállók elkerülésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.