Tanuljunk mások hibáiból

Wollák Viktória, 2001. január 3. 14:23
Az európai internetes kiskereskedők tanultak azokból a hibákból, melyeket az amerikai kiskereskedők követtek el a vevőszolgálat, a teljesítés, és a termékkínálat területén.
A kezdő internetes vásárlók aggodalmainak csillapításában az alábbi módszerek alkalmazásával érhetünk el sikereket. Először is jól látható helyen tüntessük fel oldalunkon a fizetési garanciákat, ne a FAQ (gyakran feltett kérdések) oldalán. Másodszor, az elérhetőségi adatok (pl.: telefonszám) elhelyezésével meggyőzhetjük a vásárlókat arról, hogy az oldal mögött valóban egy létező cég áll. Végül, egy ajánlati lista, pl. top 10 lista illetve a felhasználók által adott termékleírások tárgyilagos biztosítékot jelentenek a potenciális vevők számára. Manapság az internetes vásárlóknak nincs idejük órákig oldalakat kutatni. Könnyen érthető, vonzó ajánlatokat kínáljunk potenciális vevőinknek, pl. a termékek árába építsük be a csomagolási és szállítási költségeket, hogy ne a vevőnek kelljen azt kikalkulálnia. Sajnos az európai kiskereskedők számottevő része még nem ismerte fel az e-mail marketing hatékonyságát, pedig az e-mail az egyik leghatásosabb módja annak, hogy a felhasználókat a weboldalra csalogassuk.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01