Az IBS UpSkill programja nyert a HR Best díj Toborzás kategóriájában
Első hellyel díjazta az International Business School UpSkill programját a HR Best nevű HR-szakmai díj zsűrije. Idén először adták át az elismerést az ország legnagyobb toborzási, munkaerő-piaci konferenciáján, a HR Festen. Öt kategóriában érkeztek be a nevezések számos pályázótól, melyeket két körben értékelt a szakmai zsűri.
Hagyományteremtő jelleggel indította el ebben az évben a HR Fest a legjobb személyzeti megoldásokat elismerő HR Best díjat. A Toborzás kategóriában az International Business School UpSkill programja győzött, több nagyvállalat megoldását is maga mögé utasítva. A kategóriában azoknak a projekteknek a nevezését várták, melyek új munkatársak felvételét segítik elő, illetve pályakezdőket célzó kezdeményezések is ide érkezhettek. Az értékelés folyamán fontos szempont volt az innovativitás, a mérhetőség és a kidolgozott módszertan, valamint hogy a levont tanulságok mennyire segíthetnek másokat hasonló megoldások megvalósításában.
“Hatalmas elismerés számunkra, hogy a HR-szakma kiemelt képviselői díjjal értékelték a készségfejlesztési programunkat, az UpSkillt, illetve a TalentNet platformot, ami a HR-szakembereket és friss pályakezdőinket összekötő, hamarosan elinduló toborzási eszközünk.” - mondta Láng László, az IBS üzletfejlesztési vezetője.
A fejlesztési program célja, hogy a BSc tanulmányaikat végző hallgatók olyan készségeiket tökéletesíthessék fő szakirányú tudásuk elsajátítása mellett, melyek a legkeresettebb üzleti és gazdasági pozíciók betöltéséhez szükségesek a munkaerőpiacon, és az elért eredményekről egy digitális képesség-profilt kapjanak. Ezek a területek: írásos és szóbeli kommunikáció, elemzői, kvantitatív, IT, valamint csapatmunka készségek.
Az IBS egy önálló online platformon, a TalentNet-en gyűjti össze a hallgatók eredményeit, és elérhetővé teszi a toborzással foglalkozó HR-szakemberek számára. A koncepció lényege, hogy az itt található részletes képességprofil sokkal többet mond el a jelöltekről, mint a puszta tanulmányi eredmények, hiszen konkrét, a munka világában elsődlegesen fontos készségekről adnak sok tényező alapján lemért és értékelt információkat.
Ahogyan Tóth Gergely, a HR fest és a HR Best díj egyik alapítója elmondta: “Fontos volt számunkra, hogy létrehozzuk ezt a díjat, mert szerettük volna elismerni azt a rengeteg munkát, amit a toborzással foglalkozó szakemberek nap mint nap arra fordítanak, hogy azonosítsák a tehetségeket, illetve megtalálják a számukra legideálisabb profillal rendelkező munkavállalókat. Az IBS egy olyan kihívást célzott meg hatékonyan a programjával, aminek a csillapítása már érlelődött az utóbbi években. Nagyon fontos pozitívum, hogy egy felsőoktatási intézmény aktívan, a munkaerőpiac jövőbeli igényeit felismerve dolgozott ki egy hatékony választ, mely megalapozott, mérhető és itthon egyedülálló.”
Az UpSkill program a 2018/2019-es tanévben indult kiemelt projektként, elsőként két készségterületen: írott kommunikáció és számítógépes készségek. 2019 szeptemberétől mind a hat célzott területen elkezdődött a hallgatók fejlesztése, aminek eredményét az első félév végén már a TalentNet platform is meg fogja mutatni.
Kapcsolódó cikkek
- Néhány szektorban csökkenni kezdett a munkaerőhiány
- Díjat nyert az E.ON EnergiaKaland programja
- Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban
- Évnyitó másképp: innovatív tanárok az iskolapadban
- Folytatódik a PARIPA-program
- Együttműködés a munkavállalók digitális kompetenciájának fejlesztéséért
- Karrierváltás fél év alatt? – Szakértői tippek, hogy ne fussunk zátonyra!
- Önbizalomépítő tréningekkel várja az újrakezdő szülőket a Morgan Stanley
- Tervezés alatt a jövő előadóterme
- Tanulj programozni a hétvégeken
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.