A Samsung a hatodik helyen áll az Interbrand 2019-es rangsorában
A Samsung több mint 61 milliárd dolláros márkaértékkel megtartotta hatodik helyezését az Interbrand által közzétett Best Global Brands 2019 listán. A vállalati márka értéke két százalékkal nőtt az előző évi eredményhez képest.
A Samsung növekedését döntően befolyásoló tényezők:
- A felhasználók átalakuló szokásaihoz jól illeszkedő, innovatív termékek bemutatása, mint például a BESPOKE hűtők, a Sero TV és a Galaxy Fold.
- Magas növekedési potenciállal rendelkező technológiák fejlesztése, köztük az 5G, a mesterséges intelligencia, az IoT eszközök és a járműipari megoldások.
- Piacvezetői szerep a félvezető memóriák terén és vezető iparági pozíció a technológia fejlesztésében.
A Samsung mobil üzletága újabb sikereket ért el a Galaxy széria legújabb tagjainak bemutatásával. A vállalat az iparágban elsők között mutatta be kihajtható okoskészülékét, a Galaxy Foldot és ezzel is arra bíztatta a felhasználókat, hogy azt tegyék, amit nem tehetnek. A Samsung vizuális kijelzők üzletága, amely 13 éve szerepel a piacvezetők között, újgenerációs élményeket kínált a felhasználóknak QLED 8K és Micro LED kijelzőivel, emellett pedig tovább bővítette egyedi tévéinek kínálatát a The Sero, a The Frame és a The Serif készülékekkel. A háztartási berendezések piacán a Samsung megtartotta prémium pozícióját mind a hűtőgépek, mind pedig a mosógépek terén, miközben innovatív, személyre szabható termékeket mutatott be, mint például a BESPOKE hűtőszekrények.
Az 5G fejlesztésében elért eredményeit a vállalat az első 5G képes okostelefonjával mutatta be a felhasználóknak. Ez a technológia jelentős szerepet játszik a mesterséges intelligencia és az IoT megoldások hatékonyabb felhasználásában. Az újgenerációs hálózatok lenyűgöző sebességével az önvezető technológiák fejlesztése is felgyorsulhat.
A Samsung félvezető memória üzletága megerősítette piaci helyzetét és elkezdte az egyedülálló 12 gigabites LPDDR5 mobil DRAM és a hatodik generációs V-NAND lapkák sorozatgyártását, amelyek a vállalat első 100 fölötti cellarétegű, single stack kialakítású chipjei. A Samsung emellett jelentős összeget fordít kutatás-fejlesztésre és folyamatosan bővíti gyártókapacitását a félvezető iparágban.
A Samsung piacvezető pozíciója és innovációs befektetései is hozzájárultak az idei év eredményeihez. A vállalat a cégen belüli K&F ráfordítások mellett különös figyelmet fordított termékökoszisztémájának bővítésére bizonyos stratégia együttműködéseken és olyan startupok támogatásán keresztül, amelyek új piaci lehetőségeket hoznak el, különösen a járműipari fejlesztések terén.
„Nagy öröm számunkra, hogy folyamatos fejlesztésinkkel olyan fontos innovációkat alkothatunk meg, amelyek segítenek felhasználóink életének jobbá tételében – mondta el YH Lee, a Samsung marketingvezetője. – Fontos számunkra, hogy meghallgassuk és tanuljunk felhasználóink visszajelzéseiből. Olyan innovatív megoldásokat kell bemutatnunk, amelyek az egész társadalomara hatással lehetnek, ezzel is tovább erősítve a Samsung márkáját.”
A Samsung márkaértékének növekedése:
Kapcsolódó cikkek
- Magyar közösségi kezdeményezéseket segítenek a Samsung önkéntesei
- 30 éve Magyarországon a Samsung
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Világszinten elismert, mesterséges intelligenciával foglalkozó tudósokat igazolt a Samsung Research
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
- Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
- Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása
- Formatervezéséért és innovációiért is díjazták a Samsungot az idei CES-en
- A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand Legjobb Globális Márkák listáján
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.