A jövő munkakörnyezetének kialakításán dolgozik a Fujitsu és a Citrix
A Fujitsu RunMyProcess bejelentette, hogy megtette a következő lépést a jövő munkakörnyezetének kialakítása felé a Citrix Workspace és a RunMyProcess DigitalSuite integrálásával. A tudásmunkások produktivitását magasabb szintre emelő integrációval a vállalatok fokozhatják dolgozóik hatékonyságát, és intelligens, gyakorlatias módon, üzletági tranzakciók formájában szervezethetik meg és automatizálhatják a feladatok végrehajtását.
A Fujitsu és a Citrix a Fujitsu Forum Europe (2019. november 6-7., München) keretében mutatják be integrált megoldásuk előnyeit, szemléltetve például, hogyan lehet segítségével zökkenőmentesen elérni és mobil munkafolyamatokba integrálni az IoT-eszközök adatait.
Azok a munkaadók, akik kiiktatják a produktivitást akadályozó tényezőket és – még bonyolult tevékenységek esetén is – tudatosan megszervezik a munkafolyamatot, produktivitásuk javulására számíthatnak. A megoldás a dolgozók számára is vonzó lehetőséget kínál. Fokozza munkahelyi elégedettségüket, mivel kiiktatja napi munkájukból a frusztráló adminisztratív lépéseket, például a több hálózatba és rendszerbe történő bejelentkezés és hitelesítés feladatát. Ez utóbbi időigényes és nagy hibakockázatú folyamat lehet, különösen távoli munkavégzés esetén.
A Fujitsu RunMyProcess és a Citrix Workspace kombinációja nagy teljesítményű, biztonságos digitális munkahelyi élményt eredményez. A felhasználók tartózkodási helyüktől függetlenül, bármilyen eszközről, egységesen hozzáférhetnek az adatforrásokhoz és a virtuálisan és szolgáltatásként nyújtott szoftver (software-as-a-services) formájában igénybe vett végfelhasználói alkalmazásokhoz.
A hatékony integráció és összehangolási motor támogatja a több lépésből álló munkafolyamatok végrehajtását
A Citrix Workspace átfogó integrálásával a Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite hatékony integrációs és összehangolási motort biztosít a különféle nagyvállalati rendszerek (pl. ERP, CRM és szolgáltatásmenedzsment) többlépéses munkafolyamatainak támogatására. Ennek eredményeképpen a szervezet hatékonyabb folyamatok és szolgáltatásnyújtás mellett bonyolíthat le komplex üzletági tranzakciókat.
„A Fujitsu RunMyProcess kezdettől fogva az egységes digitális élményt állítja a középpontba. Összekapcsolja egymással a digitális ellátási lánc elemeit, és ösztönzi a digitális sebességű és nagyságrendű innovációt. A Fujitsu mellett a Citrix is magáénak vallja ezeket az értékeket. Így született meg közös RunMyProcess DigitalSuite megoldásunk, amely nagy lépést jelent a modern munkahelyi élmény megvalósítása felé” – nyilatkozta Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója.
„Napjaink dolgozói egyszerű, intelligens és megbízható élményt várnak el, amely révén akkor, ott és úgy dolgozhatnak, ahogy ez számukra a leginkább produktív. A Citrix Workspace és a Fujitsu RunMyProcess ötvözésével a vállalatok a helyben telepített, a SaaS, sőt a régi környezetekben is gyorsan és egyszerűen megvalósíthatják ezt az élményt” – jelentette ki David LeStrat, a Citrix munkakörnyezeti élményért és szolgáltatásokért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu többfelhős internetes biztonsági csomaggal lép piacra
- Újabb szervereket mutatott be a Fujitsu
- Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat
- Új biztonságos csatlakozási technológiát mutatott be a Fujitsu
- A Fujitsu startup-akcelerátor programot indít Európában
- A Fujitsu menedzselt szolgáltatói státuszt szerzett az AWS-től
- A Fujitsu bemutatta közlekedési fejlesztéseit a berlini Shift AUTOMOTIVE konferencián
- A Fujitsu RunMyProcess védi az IoT-eszközök adatbiztonságát
- Egyszerűbb felügyelet, nagyobb teljesítmény és jobb skálázhatóság
- A Fujitsu felveszi a harcot a digitális csalás és kalózkodás ellen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.