Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
Az LG Electronics (LG) és a Qualcomm Incorporated leányvállalata, a Qualcomm Technologies Inc. bejelentette, hogy közösen fejlesztik tovább a webOS Auto-t, az LG autókba tervezett infotainment rendszerét. A webOS Auto és a Qualcomm Snapdragon önműködőjármű-fejlesztési platformjának (ADP) erősségeit felhasználva a két vállalat célja, hogy még kényelmesebb autózást és magasabb szintű felhasználói élményt kínáljon a sofőrök és az utasok számára.
A Linux alapú LG webOS Auto platform az LG szakértelmére épít a következő generációs összekapcsolt járművek infotainment rendszerei terén. Az LG nemrégiben mutatta be a webOS második nyílt forráskódú verzióját, amely már járművekben használható funkciókat is kapott, így a fejlesztők maguk is kipróbálhatják a webOS Auto-ban is megtalálható néhány innovatív funkciót. A forráskód, valamint a kapcsolódó eszközök és útmutatók ingyenesen letölthetők a http://webosose.org weboldalon.
A Snapdragon ADP mesterségesintelligencia-funkciókkal támogatott piacvezető infotainment-megoldásokat kínál, a nagyfelbontású többkijelzős konfigurációkhoz fejlett grafikai funkciókat biztosít, és lehetővé teszi az ultra HD streaminget. A Snapdragon ADP átfogó hardveres és szoftveres környezetet nyújt a nagyteljesítményű és energiahatékony vezetőoldali utastér-platformok — beleértve az utastérben megtalálható kijelzők — gyors fejlesztéséhez.
A webOS Auto kereskedelmi célú továbbfejlesztése mellett az LG és a Qualcomm közösen dolgozik egy referenciaplatformon is, amelyet az LG januárban, a 2020-as CES-en mutat majd be.
„Nagyra értékeljük, hogy együttműködésünk a Qualcommal kiterjeszti a webOS Auto platform ökoszisztémáját, és a Qualcomm vadonatúj megoldásaival – mint az 5G hálózat vagy a multimédia — a felhasználók a szórakoztatás ugyanolyan élményét kapják majd az autóikban is, mint otthon” – mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. — „A webOS és a Snapdragon ADP együtt kiemelkedő teljesítményű, átfogó hardveres és szoftveres platformot kínál a jövő autós infotaiment rendszereihez.”
„Az LG és a Qualcomm Technologies jelenlegi együttműködése a két cég régóta fennálló és sikeres kapcsolatára épít. Ez az erős szinergia jól érezhető a következő generációs autós szoftverben” — mondta Jim Cathey, a Qu-alcomm Technologies szenior alelnöke és globális üzleti tevékenységének elnöke. — „Biztosak vagyunk abban, hogy a két vállalat tapasztalata és szakértelme az autóipari technológiák fejlesztése terén elősegíti, hogy olyan járműbe épített következő generációs felhasználói élményeket kínáljunk, amilyet a fogyasztók igényelnek.”
Kapcsolódó cikkek
- Az új családtag a mesterséges intelligencia
- Rekordbevétel az LG-nél
- Megérkezett Magyarországra az LG első 5G-képes, dupla kijelzős okostelefonja
- Az önvezető autók működését szimulálja az LG és a Unity saját rendszere
- Az LG a 2019-es IFA-n mutatja be új, 1 milliszekundumos válaszidejű UltraGear IPS monitorait
- Az LG 8K kijelzői meghaladják a felbontásra vonatkozó iparági szabványok elvárásait
- Európában is bemutatkoznak az LG új prémium CineBeam 4K projektorai
- Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
- Már Magyarországon is kapható az LG G8s ThinQ okostelefon
- Az LG és a NAVER kifejlesztette a Whale böngészőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.