Negyedik alkalommal kapott Zöld Nyomda díjat a Xerox
Negyedik alkalommal kapta meg a Zöld Nyomda Díjat a Xerox Digitális Nyomda, amellyel elismerték, hogy olyan innovatív technológiákat használ a termelékenység növelésére, amely a lehető legkisebbre csökkenti a környezeti hatásokat. A Xerox, amely élen jár az intelligens dokumentumkezelésben, közel húsz éve segíti ügyfeleit digitális nyomdai szolgáltatásokkal is Magyarországon, amelynek során olyan megoldásokat kínál, amellyel támogatja a digitalizációs törekvéseket is.
A Xerox Digitális Nyomda azon nagyvállalatok számára dolgozik, amelyeknek nagy mennyiségű nyomtatási szolgáltatásokra van szükségük, többek között tranzakciós, illetve DM levelek, használati utasítások, szórólapok, valamint különféle kiadványok nyomtatása esetén. A nyomda alapításától kezdve arra törekedtek, hogy a termelés során jelentkező energiafelhasználás, károsanyag kibocsátás és a keletkező hulladék mennyisége a lehető legkisebb és könnyen ellenőrizhető legyen.
A Xerox számos intézkedést hozott annak érdekében, hogy ezeket a célokat elérje. Ezek közé tartozik többek között:
- Hulladékkezelés, amely nem csak a szelektív hulladékgazdálkodást foglalja magában, hanem a festékek, alkatrészek és szénszalagok megfelelő kezelését és újrahasznosítását is.
- A legkorszerűbb Xerox készülékek, például a Xerox Versant és a Nuvera használata, amelyek megfelelnek a legfrissebb nemzetközi energia- és környezetvédelmi követelményeknek.
- Újrahasznosított papírt, alacsony olvadáspontú tonereket és LED-es világítású szkennereket használnak, és a Earth Smart nyomtatásvezérlő rendszer segíti a papírhulladék csökkentését.
- A Xerox ügyfelei számára rendelkezésre áll egy fenntarthatósági kalkulátor, amely lehetővé teszi a vállalatok számára az ökológiai lábnyomuk kiszámítását és az eredmény felhasználását a fenntarthatósági döntések meghozatalakor.
Ezeket az erőfeszítéseket hangsúlyozza a Xerox legutóbbi globális CSR-jelentése is, amely arra világít rá, hogy a Xerox miként tervez olyan műszaki megoldásokat, amelyek egyedülálló módon járulnak hozzá a fenntarthatósághoz. Az idei jelentés kiemelt témái a következők:
- A Xerox elkötelezte magát, hogy a globális energiafogyasztását és az üvegházhatású gázok kibocsátásánt 25% -al csökkenti 2025-ig.
- Az összes újonnan bemutatott terméke 100% -os ENERGY STAR ökocímkével rendelkezik.
- A bérbe adott Xerox berendezések közel 100%-át elterelte a hulladéklerakókban való elhelyezéstől és az optimalizálta az életciklusuk végére ért termékek feldolgozását.
- A PrintReleaf partnerség révén több mint 100 000 fát ültetett a világ legértékesebb ökoszisztémáiban.
A Zöld Nyomda pályázatot idén már kilencedik alkalommal hirdették meg. A minősítés során a pályázók környezettudatosság és fenntarthatósági iránti elkötelezettségét veszik figyelembe, így többek között azt, hogy a működésük során milyen anyagokat, berendezéseket és technológiákat alkalmaznak, hogyan kezelik a hulladékokat és milyen egyéb lépéseket tesznek a környezet megóvásért.
Kapcsolódó cikkek
- A Xerox bejelentette a 2020-as Év Színét
- Új nyomtatási lehetőségeket kínál a Xerox
- Itt a legsokoldalúbb színes, digitális, vágott lapos nyomdagép
- A Xerox bemutatta kisvállalkozásoknak szánt új kompakt nyomtatócsaládját
- A Xerox Iridesse nyomdagépet választották a digitális nyomtatás legfontosabb innovációjának
- Az Altalink termékcsalád ingyenesen letölthető szoftveres frissítést kapott
- Az új Xerox ConnectKey nyomtatókkal növelhető a kreativitás és a termelékenység
- Zöld Nyomda díjat kapott a Xerox
- A Xerox ismét vezető helyen végzett a Quocirca elemzésében
- Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.