Robotizált folyamatautomatizációs szolgáltatások a Tech Data kínálatában
Új big data és mesterséges intelligencia alapú szolgáltatásportfóliót tett elérhetővé több európai országban, köztük hazánkban is a Tech Data, miután partneri szerződést kötött a rutinszerű irodai munkafolyamatokat automatizáló Automation Anywhere-rel.
A 2003-ban Kaliforniában alapított és a Forbes friss Cloud 100 listáján 28. helyen rangsorolt Automation Anywhere-rel együttműködve a világ egyik vezető vállalati informatikai disztribútora olyan mesterséges intelligenciára épülő szolgáltatásokat – robotizált folyamatautomatizációt (RPA) – kínál ügyfeleinek, melyek alkalmazásával a vállalatok adminisztrációs feladatokat ellátó munkatársai a repetitív és monoton feladatok helyett a nagyobb hozzáadott értéket adó munkafolyamatokra koncentrálhatnak. Az Automation Anywhere megoldásai révén a rutinszerű feladatok elvégzése során esetlegesen előforduló, emberi erőforráshoz kötődő hibalehetőségek is kiküszöbölhetők, míg a vállalatok munkatársai többek között innovációval vagy az ügyfélelégedettség növelésével foglalkozhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Az új családtag a mesterséges intelligencia
- Okos Város idegrendszert épít a Huawei
- A GDPR nem gyerekjáték: egyre fontosabb a sandboxing technológia
- Kincset ér az AI
- MI állíthatja meg a kártevőket?
- A kifinomult kibertámadások ellen fejlettebb hálózatvédelem kell
- A Fujitsu modellje új szintre emeli az automatizációval elérhető megtakarítást
- Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban
- A Zyxel új szolgáltatása növeli a hálózati biztonságot
- Öt kamerával és prémium funkciókkal érkezett meg a Huawei Nova 5T
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.