Chatbotban száguldó cégadatok magyar fiatalok jóvoltából
Egy fiatal magyar startup tízszeresre gyorsította a céginformációs lekérdezés menetét. A Messenger Céginfóval 0,3 másodperc alatt kaphatjuk meg a legfontosabb cégadatokat, beleértve azt is, hogy a keresett cég ellen folyik-e eljárás. Az új fejlesztés nagyban megkönnyítheti a vállalkozások életét, hiszen általa a legfontosabb, biztonságos szerződéskötéshez szükséges információk fénysebességgel jelennek meg a pénzügyesek és cégvezetők chatablakaiban.
Nem csak a cégek, de az egyéni vállalkozók és civil szervezetek adatai is elérhetők a Cégjelző fejlesztésében, ahogyan a cég rendelkezik az elmúlt 5 év teljes eredmény- és mérlegkimutatási adataival is. Emellett persze az alapadatok, azaz a székhely, az adószám, az e-mail cím, az árbevétel és a létszám is egy gombnyomásra megjelenik a Messengerben.
Az adatok folyamatos aktualizálására sokszor nem fordítanak elegendő figyelmet a cégek, pedig jelentősen csökkenthetik vele a szerződéskötéssel járó rizikót. A Cégjelző arra buzdít, hogy meglevő partnereink adatait is időről-időre átnézzünk, mert könnyen lehet, hogy már új szereplő jogosult az aláírásra, vagy más székhellyel rendelkezik az adott vállalkozás. Ha ezek az adatok nem pontosak, akkor akár érvénytelen szerződés is születhet és kifizetésektől eshetnek el a felek.
A csapat a kezdetektől arra fókuszál, hogy a legfrissebb innovációkat becsatornázza a piacra és ne csak naprakész adatokkal dolgozzon, hanem a legújabb eszközökben rejlő lehetőségeket is kiaknázza.
„2017-ben indult útjára a startupunk, aminek a stratégiája, hogy a beépíthető szolgáltatásokra fókuszálunk. Ez azt jelenti, hogy egy adott szoftver használata közben – legyen az például egy számlázóprogram vagy egy CRM rendszer – elérhető a Cégjelző. Az elmúlt másfél év alatt huszonöt ilyen szoftverfejlesztő partnerrel sikerült megállapodnunk, így náluk már viszontláthatják a felhasználók a szolgáltatásunkat” – mondta el Farkas Dezső alapító.
Az alkalmazást létrehozó, fiatalok alapította startup idén az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, Az Év Honlapja pályázatán elnyerte a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat Az Év Technológiai megoldása díját is.
A Cégjelző az edukációban is kiveszi a részét. Az idén útjára indított e-mailsorozatukban 5 meglepő történettel mesélik el szórakoztató, laikusok számára is érthető formában, mire kell figyelniük az ügyvezetőknek és a pénzügyeseknek a mindennapi munka során. Ez különösen az újonnan alakult kisvállalkozásoknak adhat mankót, akik ritkán engedhetik meg maguknak egy jogász állandó közreműködését. Ilyen cégből pedig jelenleg bőven akad a piacon: tavaly összesen több, mint 27 ezer vállalkozás lépett piacra.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozási ötletek kerestetnek
- 7 egyetemi ötlet kapott 15 millió forintos befektetést a Hiventures-től
- Hello Tomorrow: Négy magyar vállalkozás a világ legígéretesebb deep tech startupjai között
- Athéni csúcstalálkozóval éledtek fel a magyar-görög startup kapcsolatok
- Magyar kezdeményezés vitte Európa legjobb női startupjait ismét Londonba!
- Magyarok pörgetik fel az eurázsiai startup ökoszisztémákat
- Sikeresen mutatkoztak be a magyar startupok az ázsiai fintech csúcstalálkozón
- A Hiventures ismét felrázta a régiós startup ökoszisztémát
- Elindult az innovatív egyetemisták startup képzése
- A startupok jelentős része már prototípussal is rendelkezik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.