Közös vállalatot alapít az LG és a Luxoft
Az LG Electronics (LG) és a Luxoft — a DXC Technology leányvállalata — a jövőben közösen fejlesztik és terjesztik ki a webOS Auto platformot a gyártásra kész rendszerek számára.
Az együttműködésről szóló megállapodást Las Vegasban, a CES-en írta alá Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dmitry Loschinin, a Luxoft elnök-vezérigazgatója, egyben a DXC Technology ügyvezető alelnöke. Az így létrejövő közös vállalat központja a kaliforniai Santa Clarában lesz, működését pedig 2020 első negyedében kezdi meg — ekkor jelentik majd be a menedzsment tagjait is.
Az új vállalkozás révén az LG és a Luxoft olyan, gyártásra kész, webOs Auto platformon alapuló megoldások fejlesztését és telepítését végzi majd, mint a digitális műszerfalak, a járműbe épített infotainment-megoldások, a hátsó ülésen utazók kényelmét szolgáló szórakoztató elektronikai berendezések (RSE), valamint a közösségitaxi- (ride-hailing) rendszerek. Ezeket a megoldásokat elérhetővé is teszi az autógyártók, a flottaüzemeltetők, valamint a megosztott mobilitási szolgáltatók számára. Azzal, hogy az LG webOS Auto platformja kiemelkedő szolgáltatás-kínálattal és funkcionalitással rendelkezik, továbbá egyesíti az összes fontos komponenst (köztük a multimédia-kezelést, a többképernyős irányítást, az összekapcsolhatóságot és a biztonságot), még nagyobb kényelmet nyújt mind a járművezetőknek, mind az utasoknak.
Az LG komoly tapasztalatot szerzett a felhasználói élmény fokozása terén azzal, hogy a webOS okosplatformjával — amely immár több mint 70 millió LG televízióban található meg — forradalmasította az otthoni tévézési szokásokat. A cég a webOS Auto platformmal egy olyan ökoszisztémát hozott létre, amely az intelligens szolgáltatások mellett a vezető piaci szereplők által nyújtott streamingszolgáltatásokat is kínálja. Az LG azzal, hogy a járművekben is egyedülálló, fogyasztói szintű élményt nyújt, tovább erősíti az e téren megszerzett szakértelmét.
„Célunk, hogy a Luxofttal közösen megalapított vállalat révén tovább erősítsük az LG IVI (járművön belüli infotainment) platformját, valamint a technológiák fejlesztésével felgyorsítsuk az összekapcsolt járművek térnyerését” — mondta Dr. I. P. Park. „A szolgáltatások széles skálájával és a partnervállalatok növekvő számával folytatjuk a webOS Auto platform köré szerveződő ökoszisztéma fejlesztését.”
„Az új, közös vállalat a nagyméretű digitális műszerfalak és a nyílt platformokon alapuló összekapcsolt mobilitási szolgáltatások tervezése, fejlesztése és telepítése terén erősíti a Luxoftot” — mondta Dmitry Loschinin. „Az LG és a Luxoft erősségeinek egyesítésével a webOS Auto platform digitális, fogyasztói szintű élménnyé fejleszthető az autógyártók és kulcsfontosságú partnereik számára.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.