A HONOR három díjban is részesült a CES 2020 során
A Honor nemzetközi okostelefon és okoszeszköz márka 2019-ben jelentős növekedésről számolt be a Kínán kívüli piacokon. Az év első három negyedévében 21 százalékos növekedést ért el a leszállított okostelefonok darabszámát illetően, az előző év ugyanazen időszakához képest.* Jövőbe mutató, 1+8+N stratégiájának** is köszönhetően pedig 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma ugyanebben az időszakban.*** A márka tovább erősítette jelenlétét a kulcspiacokon, Oroszországban 25 százalékos piacrészesedéssel bír.****
A Honor viselhető okoseszközeinek további sikereit az új Honor MagicWatch 2 is támogatja, amelyet több elismeréssel díjazták a CES 2020 alatt. A díjak méltatták a márka termékekeit, stabil üzleti teljesítményét, fejlesztéseit és nemzetközi ismertségének növekedését.
A CES 2020 legjobb terméke díjat a Honor MagicWatch 2 kapta. A márka második generációs okoseszköze olyan nemzetközi szakmai médiumoktól kapta az elismerést, mint az Android Headlines, a PocketNow és az Ubergizmo. A Honor Band 5 okoskarkötő pedig bekerült az Android Authority által legjobbnak ítélt, CES-en bemutatott termékek közé.
Mindezek mellett a Honort az IDG beválasztotta a top 15 nemzetközi okostelefon márka közé, többek között a márka 5G okostelefonok terén folytatott fejlesztéseinek köszönhetően.
“Rendkívül sokat jelent számunkra, hogy az IDG a legjobb márkák közé sorolta a Honort. Ez az elismerés alátámasztja 1+8+N stratégiánk sikerét, melynek célja egy integrált okoseszközökből álló ökoszisztéma kiépítése. A Honor továbbra is fontos szerepet kíván betölteni az innováció, az 5G technológia elterjesztése és az okosotthon elősegítése terén.” – mondta el George Zhao, a Honor elnöke.
____________
* IDC riport, 2019 Q1-Q3
** A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékek széles választékát foglalja magában.
*** IDC riport, 2019 Q1-Q3, a Honor okosórák és okoskarkötők értékesítésének növekedése alapján
****IDC riport, 2019 Q1-Q3
Kapcsolódó cikkek
- Közös vállalatot alapít az LG és a Luxoft
- A Bosch mesterséges intelligenciával segíti az orvosi diagnosztikát
- Deloitte a CES-en: fókuszban a közlekedés és az autóipar jövője
- A CES-en mutatta be legújabb termékeit a HP
- Hamarosan egy érintéssel nyithatjuk ki az autót
- A Panasonic a CES 2020 szakvásáron mutatta be új televízióját, a HZ2000-et
- Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
- Panasonic vezeték nélküli fejhallgatók életteli és erőteljes basszussal
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.