Az MMD bejelentette a G2 Esports 2020-as szponzorálását
Az MMD, vezető képernyő specialista és a Philips monitors márka licencpartnere bejelenti a G2 Esports, a világ jelenleg egyik legnevesebb és legsikeresebb szervezetének szponzorálását. A G2 Esports szervezetet Carlos ‘ocelote’ Rodriguez alapította 2013-ban és azóta egy világszinten vezető csapattá nőtte ki magát, amely több, mint 94 díjat hozott el különböző gaming versenyekről.
Az MMD kizárólagosan forgalmaz és értékesít Philips kijelzőket világszerte, többek között a konzolokra optimalizált Philips Momentum monitorokat is. Az új évtized küszöbén a konzol gaming piac meghódítása érdekében a Philips monitorok és a G2 Esports egyesítették erejüket. A 2020 januárjában induló szponzorációs szerződés a Racing és a Rocket League csapatokra fog koncentrálni.
Stefan Sommer, az MMD európai marketing és üzletvezetési igazgatója a következőket mondta a hírrel kapcsolatosan: „Büszkék vagyunk arra, hogy a konzol játékok minden eddiginél izgalmasabbá tétele és az esports közösség támogatása érdekében egyesíthetjük erőinket a G2-vel. A G2 Rocket League csapat különösen keményen dolgozott meg azért, hogy eljusson oda ahol most van, és izgalommal várjuk, hogy a támogatásunkkal meddig jutnak el 2020-ban. A teljes G2 csapat tréning létesítményeit elláttuk konzolhoz optimalizált monitorokkal, így sokkal hatékonyabban edzhetnek, különösen a Rocket League csapat. Az együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik megtudni azt is, hogy a profi játékosok mit szeretnének kihozni egy monitorból és ezt a tudást beépíthetjük a konzoljáték jövőbeli termékeibe.“
2019-ben a G2 Rocket League csapata mind a DreamHack Montreal, mind a Rocket League világbajnokság (RLCS 7. évad) versenyen bejutott a döntőbe. Ez nem csupán az FPD és a MOBA műfajokban mutatta meg a G2 esports csapatok erősségét, hanem a sportjátékokban is.
„A játék során, legyen az online vagy egyjátékos módban játszott verseny, gördülékeny és kiváló játékélményre van szükségünk“ jegyezte meg Carlos ‘ocelote’ Rodriguez, a G2 Esports ügyvezető igazgatója. „Az igazság az, hogy a profi játékosok nem csupán azt szeretnék, hogy a játék zökkenőmentesen fusson, hanem nagyszerű megjelenést is igényelnek. A Philips monitorok innovátorok és mi is azok vagyunk. Üdvözöljük a csapatban“.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetbarát funkcióval érkezik az új Philips monitor
- Az MMD bemutatja a Philips 276C8 monitort
- Az MMD bemutatja a 43 hüvelykes Philips 439P9H SuperWide monitort
- Az MMD bemutatja az USB-C dokkolóval rendelkező Philips 346B1C monitort
- Tovább nőtt a nagyméretű AOC és Philips monitorok eladása
- Az MMD lerántja a leplet a vadonatúj Philips E1 monitorsorozatról
- A termelékenység határainak áttörése
- SmoothTouch technológiával rendelkező Philips interaktív képernyő
- Új Philips Momentum képernyő 4K UHD felbontással és Ambiglow technológiával
- Az MMD bejelentette a Philips 329P9H monitort
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.