A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja

forrás: Prím Online, 2020. február 3. 10:01

Tavaly, az utolsó negyedévben a rádiókat országosan naponta 5,5 millióan, míg hetente 7,2 millióan hallgatták a legalább 15 évesek körében – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adataiból. Országosan a Retro, a Petőfi és a Kossuth Rádióra kapcsolnak a legtöbben – összesen négymillióan –, a fővárosban a Retro Rádiót a Rádió 1 követi a Kossuth Rádió előtt – összesen közel hatszázezres hallgatótáborral.

Országosan – egy átlagos napot alapul véve – a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, melyet a Petőfi Rádió (1,2 millió fő), majd a Kossuth Rádió (1,1 millió fő) követ a sorban. Egymillió hallgató körüli napi elérése van a Rádió 1-nek a Dankó Rádió előtt, melynek 198 ezer hallgatója van. A Bartók Rádiót 58 ezren hallgatják naponta, majd az InfoRádió következik 45 ezres, valamint a Jazzy Rádió 39 ezres napi hallgatótáborral. A Tilos Rádió 11 ezer, a Duna World 9 ezer főhöz ér el naponta országosan.

 

 

 

A fővárosban az átlagos napi hallgatottságban vezető adók a Retro Rádió (218 ezer fő) és a Rádió 1 (213 ezer fő), melyeket a Kossuth Rádió követ 158 ezer fős hallgatótáborral. A Petőfi Rádió 126 ezer, az InfoRádió 26 ezer embert ér el Budapesten. A Jazzy Rádiónak 22 ezer fős, a Dankó Rádiónak 16 ezer fős, a Bartók Rádiónak pedig 15 ezer fős a hallgatótábora. Tízezer főnél kevesebben kapcsolnak a Tilos Rádióra (8 ezer fő) és a Spirit FM-re (1 ezer fő).

 

 

 

Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei negyedik negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32