Legalább 57 év sorban állástól kímélte már meg a vásárlókat egy magyar startup
4 év alatt 5 különböző országban több mint 57 évnyi várakozást spórolt meg felhasználóinak a Linistry. A forradalmi szolgáltatásokat nyújtó magyar startup olyan ismert vállalatokkal dolgozik együtt, mint a Media Markt, az UniCredit Bank, a BioHair fodrászat, a Sziget fesztivál vagy a gamescom, a világ legnagyobb videójátékos találkozója. A jövőbeni tervek között további terjeszkedés szerepel olyan országokban, mint Ausztria, Németország, Malajzia, Szudán vagy Uganda.
A Linistry 2016-os alapítása óta partnerein keresztül több mint 57 évnyi várakozástól kímélte meg az ügyfélszolgálathoz forduló vásárlókat és a különböző rendezvények látógatóit. A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul. Az egyes szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével (alkalmazás letöltése nélkül) húznak egy virtuális sorszámot, amikor és ahol éppen eszükbe jut: otthonról vagy akár útközben. Ekkor tájékoztatja őket a rendszer a várható sorra kerülésről, majd később akkor is érkezik értesítés, amikor a helyszínre kell menni.
Hazai sikerek
Hazánkban a felhasználók 129 üzletben és szolgáltatónál vehetik igénybe a Linistry szolgáltatását. A Media Markt elektronikai szaküzletet több fronton is segíti az innovatív megoldás: az ügyfélszolgálaton alkalmazott digitális ügyfélhívó mellett az áruhitel ügyintézési folyamatban is alkalmazzák a technológiát. Ennek következményeképp a vásárlók 2019-ben több mint 1.500.000 perc várakozási időt a váráslótérben töltöttek sorban állás helyett, akár más termékek vásárlására is sor került.
Az UniCredit Bank 2019 tavaszától használja a Linistryt minden bankfiókjában., azóta összesen 1,3 millió alkalommal segített a sorban állás kiszolgálásában.
A BioHairrel kötött együttműködés keretén belül az első chatbotos sorban állás is elindult, ily módon a Facebook Messengeren keresztül jelentkeznek be és kapnak értesítést a hajvágás- vagy festés előtt állók. A fodrászat 2018-ban elnyerte az év innovatív franchise-a díjat a digitális sorban állásnak köszönhetően.
Magyar startup a nagyvilágban
A hazai sikeres debütálást követően az alapítók úgy döntöttek, külföldön is megvetik lábukat. 2018-ban Malajziából kaptak megbízást, 2019-ben pedig Észtországban és Ugandában vezették be a szolgáltatást vagy folytattak tesztüzemet. Tavaly augusztusban Európa legnagyobb videójátékos rendezvénye, a kölni Gamescom is a Linistry szolgáltatását vette igénybe a felhasználók kényelme érdekében. A további terjeszkedés jegyében tárgyalások zajlanak több európai országban, valamint Japánban, Ugandában és Szudánban is.
„Folyamatosan figyeljük a piaci trendeket, és a szolgáltatást úgy optimalizáljuk, hogy az alkalmazkodjon a körülményekhez. A Linistry egyik kiemelkedő előnye, hogy enyhíteni tudja a hazánkban jelenleg végbemenő munkaerőpiaci változások nehézségeit. A munkaerőhiány miatt kevesebb munkatárs végzi ugyanazt a mennyiségű munkát, mint korábban. Ettől leterheltté, stresszessé, fáradékonnyá válhatnak, amely hibákat eredményezhet. A Linistry használatának köszönhetően jobban szervezett munkafolyamatokra, hatékony időmenedzsmentre és produktív munkatársakra számíthatnak partnereink” – mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozási ötletek kerestetnek
- Tovább bővül a fuvarozók online piactere
- Magyar tehetségek az EIT Health radarján
- Az Ericsson és partnerei nagy lépést tettek az 5G gyorsabb és olcsóbb bevezetése felé
- Ernyőmegállapodás segíti a hazai startupok globális terjeszkedését
- Chatbotban száguldó cégadatok magyar fiatalok jóvoltából
- A félautomatizálás az új varázsszó a logisztikában
- 7 egyetemi ötlet kapott 15 millió forintos befektetést a Hiventures-től
- Hello Tomorrow: Négy magyar vállalkozás a világ legígéretesebb deep tech startupjai között
- Athéni csúcstalálkozóval éledtek fel a magyar-görög startup kapcsolatok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.