Új területeken hódít a különleges magyar fejlesztés
Disztribútori szerződést kötött a magyarországi székhelyű i4p és az adriai régióban tevékenykedő, szlovén székhelyű REAL security vállalat. A megállapodás értelmében 2020-tól a Real security forgalmazza az i4p termékeit, köztük a piacon egyedülállóan magas szintű biztonságot kínáló Trident HSM-et Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában, Horvátországban, Koszovóban, Montenegróban, Szerbiában és Szlovéniában.
Az i4p kínálatában megtalálható többek között egy Signature Activation Module (SAM) és egy időbélyegző szerver (Timestamping Server) is, a vállalat zászlóshajója azonban a Trident HSM, egy általános célú, rugalmas HSM. Ez a hardverbiztonsági modul fejlett kriptográfiai, biztonsági és kulcs menedzsment képességeket kínál, segítve a vállalatokat abban, hogy nagyobb biztonságot garantáljanak adataik számára, és teljesítsék a biztonságra vonatkozó nemzetközi előírásokat (például GDPR, eIDAS, PSD2). Hatékonyságát és megbízhatóságát egy világszerte elismert nemzetközi biztonsági tanúsítvány, a Common Criteria EAL4+ is igazolja, amely a HSM-re és a SAM-re is vonatkozik. A Trident HSM továbbá megfelel az eIDAS előírásainak is, minősített elektronikus aláírás és QSEAL is létrehozható vele.
A Trident HSM ezenfelül az egyedülálló Secure Multi-Party Computation képességének köszönhetően magasabb szintű biztonságot garantál, mint a piacon elérhető hardverbiztonsági modulok. A megoldás ugyanis képes több HSM eszközt egy elosztott klaszterbe szervezni és a kriptográfiai kulcsokat ebben a klaszterben elosztva kezelni. Így önállóan egyetlen eszközön sem azonosíthatók a kulcsadatok, tehát egy eszköz kompromittálódása esetén a megszerezhető információ értéktelen. Ezáltal egyedi kihívásokra is megoldást kínálhat az erős biztonságot igénylő szervezetek körében.
„Jelentős mérföldkő ez számunkra, mivel ezzel hivatalosan is ráléptünk az európai terjeszkedés útjára, és a megoldásunk egyszerűen, szélesebb körben hozzáférhetővé válik az adriai régióban. További országok, régiók bekacsolására is előrehaladott tárgyalások vannak folyamatban, hogy 2-3 év alatt az összes európai országban elérhetővé váljon ez a kivételes termék. Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan elismert és komoly szakértelemmel rendelkező disztribútorral dolgozhatunk, mint a REAL security. Fontos lehetőség számunkra, hogy a vállalat tavaszi RISK konferenciáján is bemutathatjuk termékünket a legfontosabb potenciális partnerek és ügyfelek előtt. A további terjeszkedéshez pedig várjuk a hasonló értékeket képvieslő VAD-ok jelentkezését.” – mondta össze Rózsahegyi Zsolt, az i4p ügyvezető igazgatója.
„A legfontosabb célkitűzésünk, hogy a legmagasabb szintű termékeket és szolgáltatásokat kínáljuk ügyfeleinknek, ezért tesszük elérhetővé a kiemelkedően erős biztonságot igénylő vagy egyedi, megoldhatatlannak tűnő problémákkal küzdő ügyfeleink számára a Trident HSM-et.” – mondta el Matic Knuplež, a REAL security regionális igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Díjazták a hálózatbiztonság legjobbjait
- Progmatic Academy üzletrészt vásárol a Kulcs-Soft
- A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás
- Usernet: Újabb internetes átverés szedi áldozatait
- Tovább bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group
- A GDPR millió dolláros kérdése: mit is kell megvédeni?
- A Citrixnél a Fujitsu lett “Az év partnere”
- A Magyar Telekom 2019. negyedik negyedéves és egész évre vonatkozó eredményei
- Új üzletágvezetőkkel erősít az SAP Magyarországon
- A fertőzést is visszafordítja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.