1 millió dolláros lehetőség magyar startupoknak!
A Start it @K&H, Magyarország vezető, iparágfüggetlen nagyvállalati inkubátorprogramja első és egyedüli hazai szereplőként lépett be a Global Accelerator Network (GAN) közösségébe. A világszerte több mint 100 inkubátort és akcelerátort tömörítő nemzetközi szervezet a globális kapcsolatrendszer mellett 1 millió dollár értékű digitális szolgáltatáscsomagot nyújt a Start it @K&H-ban fejlődő innovatív csapatoknak. Az ötlet megvalósításának és nemzetközi továbbfejlesztésének lehetősége minden hazai, legalább 2 fős startup előtt nyitva áll, mivel a jelenleg harmincnál is több csapatot mentoráló inkubátorprogramba ismét lehet jelentkezni.
A startupok olyan induló innovatív mikrovállalatok, amelyek nagy növekedési potenciállal rendelkeznek és elsődleges céljuk a nemzetközi piacon megjelenés. Számukra nagyon fontos a közösségi jellegű működés, mint például a szakmai konferenciákon és eseményeken való részvétel, a tudásmegosztás vagy az együttműködés más inkubátorokkal és akcelerátorprogramokkal, melyek rövidebb időszakra vonatkozó, intenzív programot kínálnak. Megfelelő kapcsolatok nélkül azonban nehéz ezekhez a lehetőségekhez hozzájutni, így rendkívül fontos a helyi szereplők és nemzetközi szervezetek támogatása. Ennek elérésében segít a jelenleg 33 hazai startup vállalkozást fejlesztő Start it @K&H inkubátorprogram, amely első és egyedüli hazai szereplőként csatlakozott a Global Accelerator Network (GAN) közösségéhez.
A GAN nemzetközi hálózata globális hozzáférést biztosít a startupoknak a nemzetközi fejlődéshez szükséges kapcsolati és pénzügyi tőkéhez, mindemellett 1 millió dollár értékű digitális szolgáltatáscsomaggal segíti őket. Ez a segítség számos területen igénybe vehető: a felhőszolgáltatástól kezdve a marketingkampányokon keresztül egészen az online dizájn- és toborzásig. Függetlenül attól, hogy hol született meg az ötlet és hányan dolgoznak annak megvalósításán, a GAN közössége lehetővé teszi az induló vállalkozások számára, hogy nemzetközi méretűre bővítsék üzletüket. A nemzetközi összefogásnak köszönhetően a GAN startupjainak 85%-a vált eredményessé az üzleti életben, míg a magyarországi – és a nemzetközi – átlag körülbelül 10%-ra tehető.
A globális együttműködés által biztosított lehetőségek most minden hazai startup előtt nyitva állnak, hiszen a Start it @K&H program – amely Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátora – újabb jelentkezési hullámot indít. Az innovatív, legalább ötletfázisban lévő, nagy fejlődési potenciállal rendelkező, minimum 2 fős csapatok jelentkezését 2020. március 25-ig várják, továbbra is iparági korlátok nélkül.
Jelentkezés és további információ: https://startitkh.hu/jelentkezes
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozási ötletek kerestetnek
- 15 millió forint kezdőbefektetés egyetemista startup ötleteknek
- Magyar startup nyerte a fődíjat egy német pitchversenyen
- Legalább 57 év sorban állástól kímélte már meg a vásárlókat egy magyar startup
- Tovább bővül a fuvarozók online piactere
- Magyar tehetségek az EIT Health radarján
- Ernyőmegállapodás segíti a hazai startupok globális terjeszkedését
- Chatbotban száguldó cégadatok magyar fiatalok jóvoltából
- 7 egyetemi ötlet kapott 15 millió forintos befektetést a Hiventures-től
- Hello Tomorrow: Négy magyar vállalkozás a világ legígéretesebb deep tech startupjai között
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.