Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
A Magyar Vöröskereszt a Telenor széleskörű lakossági elérését hívja segítségül a koronavírussal kapcsolatos alapvető óvintézkedések, tények és tévhitek megismertetése céljából. A mobilszolgáltató nagy elérésű weboldalán tette közzé a Magyar Vöröskereszt által nyújtott legfontosabb információkat, amit a Telenor szakemberei az otthoni munkavégzésre, a „home office” kialakítására vonatkozó tanácsokkal egészítettek ki.
A Magyar Vöröskereszt az ország legnagyobb humanitárius szervezeteként kiemelt szerepet vállal a COVID-19, azaz az új koronavírus elleni küzdelemben. Amellett, hogy csatlakozott a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) globális járványellenes tevékenységeihez, jelenleg a megelőzést segítő lakossági tájékoztatásra fekteti a legnagyobb hangsúlyt. A humanitárius szervezet munkatársai a vírus kezdeti felbukkanása óta folyamatosan követik az eseményeket, és terjesztik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) valamint a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) információs anyagait. Ebben nyújt segítséget a mobilszolgáltató: a közhasznú információcsomagot bárki számára hozzáférhetővé teszi nagy elérésű weboldalán és okostelefon alkalmazásán keresztül. A http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen oldalra a telenor.hu főoldalán kihelyezett bannerrel és a MyTelenor alkalmazásban megjelenő értesítéssel hívja fel a látogatók figyelmét a hasznos információcsomagra.
Szerepet kap a távoli munka és a home office
A Telenornál számos munkakörben kivitelezhető a távoli munkavégzés, a home office, amelyet a vállalat jelen helyzetben fokozottan támogat, és erre bíztatja azokat a cégeket is, akiknél ez technikailag kivitelezhető. A most közzétett információs csomagban a home office rendszerének kialakításához szükséges legfontosabb tudnivalók is összegzésre kerültek.
A Magyar Vöröskereszt és a Telenor közösen összeállított tájékoztató anyaga a http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen címen érhető el.
A koronavírussal kapcsolatos legfrissebb információkról, a vírus terjedéséről és hazai vonatkozásairól a www.voroskereszt.hu központi weboldalának folyamatosan frissülő felületein lehet tájékozódni. Itt elérhetőek az olyan speciális területeket érintő változásokkal kapcsolatos információk, mint a véradás vagy az elsősegélynyújtás, továbbá az alapvető óvintézkedések, melyek bárki számára letölthetők és tovább oszthatók.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Ajándék Hipernet a szökőnapra
- Spíler Extra országos lefedettséggel a Telenortól
- Növénynevelés mobilalkalmazással
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.