A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
A Linistry a vásárlással vagy ügyintézéssel járó nagyobb tömeg elkerülésével, a fizikai közelség visszaszorításával szeretne hozzájárulni a koronavírus terjedésének megfékezéséhez. Az innovatív magyar startup felajánlást tesz, amelynek keretén belül minimum tíz kiválasztott helyen térítésmentesen vezeti be virtuális sorbanállás-szolgáltatását. A rendszernek köszönhetően a forgalom megtartása mellett csökken a tömeg, így akadályozható a vírus terjedése.
A koronavírus megelőzése kapcsán a szakértők az alapvető higiéniás szabályok betartását, a gyakori kézmosás fontosságát hangsúlyozzák, de hozzáteszik: a nagyobb tömeg nagyobb kockázatot jelent. Ettől függetlenül a mindennapok során elkerülhetetlen, hogy emberek közelébe menjünk, például bevásárlás vagy ügyintézés alkalmával. A Linistry a vásárló- és ügyfélterekben a fizikai közelséggel együtt járó, és így a vírus terjedését segítő sorban állás csökkentése érdekében felajánlja, hogy legalább tíz jelentkező számára térítésmentesen telepíti és legalább két hónapon át üzemelteti szolgáltatását. A lehetőség iránt érdeklődő cégek jelentkezhetnek a magyar startupnál, amely kapacitás függvényében vállalja a szolgáltatás bevezetését.
A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul, így elkerülhető a tömeg vásárlás vagy ügyintézés során. A különböző szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, alkalmazás letöltése nélkül, távolról húznak egy virtuális sorszámot. Ekkor tájékoztatja őket a rendszer a várható sorra kerülésről, majd később akkor is érkezik értesítés, amikor a helyszínre kell menni. A távoli sorban állást nem használók számára a helyszínen is van lehetőség arra, hogy a digitális sorszámot „húzzanak” és távozzanak, amíg nem kerülnek sorra. Így biztosítható, hogy az üzlethelyiségben a legminimálisabb létszámú csoport tartózkodjon, csak és kizárólag azok, akik éppen soron következnek.
A Linistry olyan intézmények, magánvállalatok vagy vállalkozások jelentkezését várja, amelyeknél a sorban állás jellemzően együtt jár a mindennapokban az ügyfelek, vásárlók kiszolgálásával, ilyenek például a különböző szervizek, ügyfélszolgálatok, de akár a nagyobb forgalmú gyógyszertárak is. A jelentkezést a cég weboldalán egy pár perc alatt kitölthető űrlap formájában adhatják be az érdeklődők. A startup szakemberei a jelentkezések elbírálását követően legkésőbb március 30-ig értesítik a szolgálatást igénylőket. A kiválasztott minimum tíz cégnél a Linistry díjmentes telepítése a lehető leghamarabb megkezdődik, majd a startup további legalább két hónapig üzemelteti a rendszert (amely a pandémiás helyzettől függően kiterjeszthető).
„Hazánk komoly egészségügyi kockázatnak van kitéve, így minden eddiginél nagyobb összefogásra van szükség ennek csökkentése érdekében. Fejlett és sikeres virtuális sorbanálló-rendszer kifejlesztőjeként a saját fejlesztésünkkel szeretnénk a koronavírus-járvány magyarországi terjedését lassítani. A sorban állást a jelenlegi helyzetben az emberek érthető módon szeretnék elkerülni, mi ebben tudunk segíteni” – mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.
Jelentkezés: https://landing.linistry.com/hu/?setlang=1
Kapcsolódó cikkek
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt.