Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása. A pénzintézet kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt.
Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét.
2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten a Duna Plázában, az Árkád Örs vezér téri, a Nyugati téri, valamint Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban vezeti be digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.
Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a www.mkb.hu/tajekoztatas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.
Kövesdán Gyula, ügyvezető igazgató, Linistry Zrt.: "Rendszerünk már számos szektorban bizonyította hasznosságát. Az MKB Bankkal rekordidő alatt sikerült bevezetnünk a rendszert, és még az elmúlt hetek távoli egyeztetései sem lassították le a bevezetést. Izgatottan várjuk a folytatást."
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink valós problémáira találjunk megoldást fejlesztéseinkkel. Bízunk benne, hogy a digitális ügyfélhívó rendszerrel is hozzá tudunk járulni ügyfeleink egészségének megőrzéséhez és várjuk ügyfeleink visszajelzését az új megoldással kapcsolatban."
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
- MKB Karácsonyi Gyermekgála
- Pályázati felhívás kisiskolásoknak
- MKB Fintechlab: az elmúlt három év alatt markánsan bővült és átalakult a fintech szerepe a világban
- MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben
- MKB Fintechlab: már londoni fintech cégek is az MKB inkubációs programját választják
- MKB Fintechlab: kimagasló nemzetközi érdeklődés az idei inkubációs program iránt
- Az MKB Bank, a Fintechlab és az Oracle november végén Magyarországra hozza a valódi „open bankinget”
- Az MKB Bank lett a 2018-as év FinTech Bankja