Tíz százalékos kedvezmény elektromos autót bérlő vasúti bérleteseknek
A koronavírus miatt kialakult helyzetben a MÁV-START és a GreenGo összefogott, aminek köszönhetően, az elektromos autómegosztó cég 2020. március 25-étől 10 százalékos kedvezményt biztosít a menetdíjból azoknak az ügyfeleinek, akik a MÁV applikáción keresztül vásároltak 30 napos bérletet, és azoknak, akik a rendkívüli tanítási szünet ellenére is 30 napos tanulóbérletet használnak. Így, a fővárosba érkezést követően lehetőség van a környezetkímélő, valamint kiemelt figyelemmel tisztított és fertőtlenített autókkal közlekedni, minimálisra csökkentve ezzel a fizikai érintkezést másokkal.
Az együttműködésnek köszönhetően a rendszeresen helyközi forgalomban utazók számára a helyközi és helyi utazásokat összekapcsolva, a két, elkülönülten nyújtott szolgáltatással versenyképes utazási lánc alakulhat ki, ami során csökken a koronavírussal történő megfertőződés esélye. Ezzel az autómegosztást használó, és vasúti bérlettel rendelkező utasok részére a MÁV-START egy extra, kedvezményes szolgáltatást is tud biztosítani, amivel az utasok a környezetbarát vonat után szintén környezetbarát elektromos autókkal tudják folytatni utazásukat, az autókban nem érintkezve idegenekkel. A két cég együttműködése kedvezményes lehetőséget teremt azoknak, akik saját autó nélkül, biztonságosan szeretnének közlekedni a kialakult járványhelyzetben.
A kedvezmény érvényesítése roppant egyszerű. A MÁV applikáción keresztül 30 napos MÁV bérletet vásárlók, és azok, akik a rendkívüli tanítási szünet ellenére is tanulóbérlettel utaznak, a GreenGo alkalmazásában még az elektromos autóbérlés megkezdése előtt egyszerűen, néhány gombnyomással beállíthatják. A kialakult veszélyhelyzetre tekintettel a lejáró utazási kedvezményre jogosító igazolványok és igazolások, illetve a felsőoktatásban tanuló hallgatók esetében a 2019/20. tanév I. félévére érvényesített diákigazolványok elfogadhatóak 2020. március 31-ét követően is a veszélyhelyzet lejártát követő 15. napig.
A későbbi bérlésekre a kedvezmény már automatikusan jóváíródik. Az árengedmény az e-személyigazolvánnyal vásárolt bérletekkel is érvényes. Külön GreenGo-parkolók nem létesülnek a vasútállomásoknál.
A GreenGo a szokásos rutin takarítás mellett extra, kétnaponkénti antivirális, antibakteriális és gombaellenes fertőtlenítést vezetett be. A vállalat mindent megtesz, hogy a flottához tartozó autók biztonságosak legyenek. Ezért a szokásos takarítástól függetlenül, minden alkalommal, amikor a sofőrök találkoznak egy GreenGóval, akkor fertőtlenítik. E mellett a cég felhívja arra is a figyelmet, hogyan tud a greengós közösség egy kis odafigyeléssel még jobban vigyázni egymásra, hogy a greengózás járványügyi szempontból is biztonságos maradhasson. Így arra kérik a felhasználóikat, ha betegek vagy a betegség tüneteit tapasztalják, autózás helyett hívják fel háziorvosukat vagy a lakossági információs vonalat a 06 80 277 455 vagy a 06 80 277 456-os telefonszámon.
Kapcsolódó cikkek
- A vasúti jegyvásárlásnál is kiemelt cél a fizikai érintkezések minimalizálása
- Forradalmi koncepcióabroncs a jövő elektromos járműveihez
- Már iOS-szel is vehetünk MÁV bérletet
- Okostelefonos alkalmazásban, fényképpel veszi nyilvántartásba a MÁV az elhagyott értékeket
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
- Bevált az átnevezés - sikeres volt a MÁV app nyári kampánya
- Új elektromos töltőpontokat adott át Szolnokon az E.ON
- 6 új töltőpontot ad át a VII. kerületben a Parkl és a GreenGo
- Online HÉV-jeggyel lehet utazni a Hungaroringre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.