Arcpajzsokkal védi az egészségügyi dolgozókat a reklámügynökség
A koronavírus-járvány idején a Foto Reklámügynökség is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a frontvonalban helytálló hazai egészségügyi dolgozók a lehető legnagyobb biztonságban legyenek, ezért a cég arcpajzsok gyártásába kezdett. A védőfelszerelések ára éppen annyi, amivel meg tudják tartani a munkaerőjüket, de így is jóval a nemzetközi konkurencia alatt vannak. Első körben 12 ezer arcpajzsot készítenek, de ha a kereslet megkívánja, növelni fogják a darabszámot.
Az új kínai koronavírus alapjaiban változtatja meg az életünket az elkövetkező hetekre, hónapokra, a fertőzés visszaszorításáért az egyének szintjén kell cselekednünk. A szakértők mindenkitől azt kérik, aki teheti, maradjon otthon ezekben a nehéz időkben, de vannak, akik ezt nem tehetik meg. Ilyenek többek között a saját egészségüket sem féltő orvosok, nővérek, kórházi dolgozók.
A Foto Reklámügynökség lehetőségeihez mérten rajtuk szeretne segíteni a járvány idején, ezért arcpajzsok gyártásába kezdtek. Tankó Balázs, a cég marketingigazgatója arról beszélt, a védőfelszereléseket lézervágó géppel vágják ki, majd kézileg szerelik készre azokat.
„Mivel jelenleg Magyarországon hiány van az alapanyagból, kezdésnek 12 ezer arcpajzsot fogunk legyártani. A munkatársaink váltott műszakban dolgoznak a nap 24 órájában. Így számításaink szerint naponta ezer darab pajzsot tudunk elkészíteni és az egészségügyi dolgozóknak átadni” – magyarázta.
Mint fogalmazott, a cég így nemcsak az orvosok, nővérek egészségének megőrzéséhez járul hozzá, de munkát is tud adni az alkalmazottjainak, így nem kényszerülnek elbocsátásokra.
„Úgy alakítottuk ki a védőpajzsok árát, hogy azzal tudjuk finanszírozni a saját munkaerőnket, de még így is a nemzetközi konkurencia ára alatt vagyunk megközelítőleg 50 százalékkal. Megkerestünk több szakmai és egészségügyi dolgozókat tömörítő szervezetet, és szerencsére már most hatalmas az érdeklődés a termék iránt. A háziorvosok tömegesen rendelik, és amennyiben a 12 ezer pajzs nem lesz elég, úgy próbáljuk majd az alapanyagot külföldről pótolni” – tette hozzá a Foto Reklámügynökség marketingigazgatója.
A vállalat több olyan megoldáson is dolgozik emellett, amivel ki tudják szolgálni a járvány idején a hazai cégeket. Ilyen a gyógyszertárakba és a pénztárakhoz felszerelhető plexilap, a figyelmeztető és „sorban álló” padlómatricák, a megállítótáblák, de elkezdtek egy speciális műanyag ajtónyitót is gyártani, aminek használatával egyáltalán nem kell érintkezni a kilinccsel.
A Foto Reklámügynökség termékeiből bárki szabadon vásárolhat, további információk a cég honlapján érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- A HP 3D nyomtatással küzd a koronavírus ellen
- Több ezer processzor és több terabájt memória a járvány elleni küzdelemre
- A koronavírus miatt bajba került a vállalkozásod? Ingyenes webinarral segítenek!
- Az áramszünettel járó munkái többségét elhalasztja az E.ON
- Rászoruló szerzőknek és előadóművészeknek segít az EJI és az Artisjus
- Múzeumok online jelenléte vészhelyzetben
- Koronavírus: Hogyan dolgozzunk az irodától távol?
- Elindult az Ötpróbával otthon kampány
- Kriptopénz jár az otthon maradásért
- Iskoláknak kínál ingyenes segítséget a távoktatáshoz egy szerver hoszting cég
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.