A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket

forrás: Prím Online, 2020. március 27. 18:39

A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz időszakban.

A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva.

 

Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelően a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérő ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy műanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01