Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása
Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni.
A koronavírus átalakította életünket és munkakörülményeinket egyaránt. Az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan az online tartalomfogyasztás is drasztikusan növekedett, ezáltal a hirdetési szegmensben a célzás még jobban felértékelődött.
Ezekben a nehéz időkben az Adverticum is igyekszik a megváltozott viszonyokhoz alkalmazkodni, és úgy döntött, ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a „DataMe DMP adatok” névre keresztelt adatbázis alapú célzási megoldását, mely lehetőséget biztosít a célcsoportok még kifinomultabb módszerekkel történő megszólítására.
„A járvány hatása nem kerüli el a digitális szakmát sem. Egyaránt érinti a tartalomszolgáltatókat az ügynökségeket és a hirdetőket is, nem beszélve azokról a technológiai szolgáltató cégekről, amilyenek mi magunk is vagyunk. Azt gondoljuk, hogy ilyen helyzetben minden hirdetésre költött forintnak meg kell térülnie.
Ha valamikor, akkor most igazán fontos a célcsoport pontos elérése, a hirdetések meddőszórásának csökkentése.Ezért döntöttünk úgy, hogy 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk azt a szolgáltatást, ami ezt lehetővé teszi.”– mondta el a szolgáltatásról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP rendszer által biztosított adatok folyamatosan frissülnek, így nyílik lehetősége a felhasználónak a pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár annak az eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. Az Adverticum ezzel a megoldással szeretné támogatni ügyfeleit az adat alapú marketing megoldások által nyújtott lehetőségek kihasználásában, ebben a bizonytalan időszakban is.
Az adat alapú célzási lehetőséget az Adverticum ügyfelei fél éven át – május 1-től november 1-ig – díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Nyugdíjastérképpel segíti az önkormányzatokat egy hazai vállalat
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Új típusú tárolásért kiált az IoT
- Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
- A Fujitsu és a Qumulo közös nagyvállalati fájltároló megoldásokkal lép piacra
- 2020: az adatok évtizedének kezdete
- Megéri rendet tenni az adatok között
- Dohos pincékből a felhőbe kerülhetnének a kórházi iratok
- Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők
Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.