Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak

forrás: Prím Online, 2020. május 14. 09:37

Ingyenesen hívható zöld számon várják a szakemberek azon Szegeden dolgozó egészségügyi dolgozók megkeresését, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük. A ’Segítők’ nevű önkéntes csoport szakemberei a 06-80-620-008-as számon fogadják a hívásokat, amelynek hátterét technikai és műszaki hozzájárulásként a Telenor biztosítja.

Számos egészségügyi dolgozó hónapok óta, szünet nélkül dolgozik a frontvonalon, napi szinten kitéve magukat nem csupán a vírus okozta veszélynek, de az azzal járó komoly lelki megterhelésnek is. Sürgősségi osztályokon, fertőző osztályon dolgozó orvosok, ápolók, nővérek, beteghordók, és a Szegeden és környékén dolgozó háziorvosok. Egészségügyi dolgozók, akik másoknak segítenek. De őket ki támogatja?

 

A ’Segítők’ önkéntes csoportjának szakemberei közül néhányan a Szegedi Tudományegyetemről, mások Budapestről és Szolnokról kapcsolódtak be. Az általuk alkotott lelkes közösség annak érdekében fogott össze, hogy kapaszkodót nyújtsanak azon egészségügyi dolgozóknak, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük a jelenlegi helyzetben. Az összefogást kezdeményező szakemberek ugyanis nagyon sok megkeresést kaptak az elmúlt időszakban, és szerettek volna a maguk módján segíteni. Abban tudnak támogatást nyújtani, hogy meghallgatják azokat, akik hozzájuk fordulnak, mert úgy gondolják, hogy van olyan élethelyzet, amikor egy támogató beszélgetés segíthet tovább lépni. A kezdeményezés mögé a Szegeden munkáltatóként is jelenlévő Telenor állt, díjmentesen biztosítva a zöld szám műszaki és technikai hátterét.

 

A szakemberek ingyenesen hívható segélyvonalat indítottak, amely hétköznapokon 14-22 óráig érhető el.

 

A 06-80-620-008-as zöld számon fogadja a 11 szakember a szegedi frontvonalbeli egészségügyi dolgozók hívásait. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01