Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen

forrás: Prím Online, 2020. május 15. 19:00

Az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási termékei már online is megköthetők az újonnan bevezetett teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiának köszönhetően.

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tévő digitális technológiákat. A vállalat utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – azaz érintés és papírmentessé – váltak.

 

Az életbiztosítások esetében a pénzmosásról szóló törvény által előírt kötelező ügyfél-átvilágítást az Allianz Hungária Zrt. megbízott partnere a Techteamer Kft. végzi el a jogszabályokban auditált rendszerein keresztül. A folyamat az ügyfél számára kényelmesen, az általa meghatározott időpontban, legfeljebb negyedórát vesz igénybe.

 

 

„A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videó kapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban” – írta le röviden a folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője. „Országos hálózatunk több mint 270 ponton áll ügyfeleink rendelkezésre, és közel 700 ezer ügyfél szerződését gondozza. Üzletkötőink tapasztalata szerint a jelenlegi helyzetben egyre inkább előtérbe kerülnek a kockázati életbiztosítások, így a frissen bevezetett technológiának és a már meglévő informatikai megoldásoknak köszönhetően még gyorsabban és egyszerűbben szolgálhatjuk ki ügyfeleinket." – tette hozzá Tóth Balázs.

 

Az Allianz Hungária korábban, március végén tovább bővítette online digitális megoldásait. Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek a Casco károk mellett gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is intézhetik ügyeiket.

 

A vállalat Allianz ConnX kárbejelentő alkalmazása pedig egy gyors, kényelmes megoldás, amivel az ügyfelek azonnal az okoseszközükről intézhetik a kárbejelentést lakás és gépjárműkárok esetén. Az Allianz Hungária statisztikái szerint a lakásbiztosítások kárszemléjének már kétharmada ezzel az online videós alkalmazással történik. Ezekben az esetekben a kárszakértő által perceken belül megtörténik a felmérés, a kalkuláció. A felajánlott kártérítési összeg elfogadását követően az akár 24 órán belül az ügyfél bankszámláján lehet.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59