Nagy teljesítményű online eszközt vezetett be a Fujitsu
Az új online eszköz bevezetésével a Fujitsu partnerei mostantól észszerűbben és gyorsabban tudnak részletes becsléseket és testre szabott konfigurációkat készíteni ügyfeleiknek. A Fujitsu WebArchitect bármilyen internetre csatlakozó eszközről könnyen elérhető, és gombnyomásnyi közelségbe hozza a partnerek számára a legújabb konfigurációs, termék- és árinformációkat.
A Fujitsu WebArchitect elődje, a népszerű SystemsArchitect platform képességeit tökéletesíti tovább, azonnali, kényelmes hozzáférést nyújtva partnerek ezrei számára a termék- és árinformációkhoz. A WebArchitecttel a partnerek a legösszetettebb egyéni megoldásokat is egyszerűen konfigurálhatják bármilyen internetre csatlakozó eszközről. Ez a továbbfejlesztett képesség a Fujitsu teljes termékportfólióját lefedi, a nagy teljesítményű noteszgépektől a komplex nagyvállalati és adatközponti infrastruktúrákig. A megoldás varázslóprogramjai hasznos javaslatokkal segítenek, ha a partner kihagy valamilyen fontos komponenst a tervezett konfigurációból.
„A SELECT viszonteladói program alapelveivel összhangban igyekszünk megkönnyíteni partnereink számára a velünk folytatott üzleti együttműködést. Ennek érdekében a Fujitsu mindent megtesz azért, hogy támogassa viszonteladóit a digitalizáció kihívásaihoz való alkalmazkodásban. Továbbra is komoly összegeket fektetünk a partnereink sikeres működését segítő eszközökbe: például évente kb. 1,5 millió eurót fordítunk a viszonteladói folyamatok ésszerűsítésére és finomítására. Legújabb fejlesztésünk az új Fujitsu WebArchitect platform, amely hasznos új képességekkel ötvözi elődje erősségeit. Így a Fujitsu SELECT partnerek a jövőben minden eddiginél könnyebben hozzájutnak a termékinformációkhoz, konfigurálhatják a rendszereket és részletes ajánlatokat készíthetnek ügyfeleiknek” – nyilatkozta Fernanda Catarino, a Fujitsu európai viszonteladókért felelős vezetője.
A Fujitsu WebArchitect platformon sokféle naprakész információ könnyen elérhető: az egyszerű termékkonfigurációk, a komponensek és az alkatrészek adatai éppúgy, mint az automatikus tápellátási és kábelezési segédprogramok vagy a komplex adatközponti és rack-forgatókönyvek. Az adatbázisban mindig a legfrissebb ár- és termékinformációk szerepelnek.
A SELECT viszonteladó partnerek a megszokott viszonteladói partnerportálon keresztül érhetik el az új eszközöket. A WebArchitect egyik fontos új jellemzője, hogy lehetővé teszi a konfigurációk és az árajánlatok megosztását az ügyfelekkel. Ez a funkció a partnerek webhelyébe vagy online üzletébe is könnyen integrálható.
Hogy a SELECT partnerek a lehető legtöbbet hozhassák ki az új eszközökből, a Fujitsu sokféle WebArchitect témájú tanfolyamot kínál számukra. Élő demókon mutatja be az eszköz képességeit és konzultációs foglalkozásokat szervez a bevált gyakorlatról. Az egyes országokban elérhető támogatással kapcsolatban a Fujitsu partnerportálján olvasható további tájékoztatás.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- A Fujitsu úttörő platformja felgyorsítja az új gyógyszerek piaci bevezetését
- Az autókat, a munkagépeket és a babakocsikat is hálózatba kapcsolja a Bosch
- Megérkezett a Fujitsu két új, nagy teljesítményű munkaállomása
- A kiskereskedelmi vállalatok minden IT-igényét képes kielégíteni a Fujitsu
- A Citrixnél a Fujitsu lett “Az év partnere”
- A Fujitsu és a Qumulo közös nagyvállalati fájltároló megoldásokkal lép piacra
- A Fujitsu a Microsofttal közösen ösztönzi a helyben telepített infrastruktúra modernizálását
- Öt megatrend, amely meghatározza a kiskereskedelem jövőjét
- Ismét bajnoki státuszt szerzett a Fujitsu
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.