A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit

forrás: Prím Online, 2020. június 1. 10:16

A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.

Az új Fujitsu uSCALE kezdeményezés azoknak a végfelhasználó ügyfeleknek kínál segítséget, akiknek sürgősen szerverre és tárolómegoldásra van szükségük. A vállalat most használatalapú fizetéssel, nagy induló beruházás nélkül teszi számukra elérhetővé termékeit. Emellett presales támogatását is megerősítette, és a virtuális lehetőségek körét kibővítve új eszközöket, igény szerinti ingyenes oktatásokat és kiterjedt webtalk programot kínál. 

 

A Fujitsu finanszírozási megoldásokkal segíti viszonteladói cashflow-gazdálkodását 

A Fujitsu Financial Services több pénzügyi konstrukciót is kidolgozott a végfelhasználó ügyfelek számára, hogy ezzel is hozzásegítse SELECT viszonteladó partnereit a jobb cashflow-gazdálkodáshoz:

  • Akár 12 hónappal halasztott fizetés (vásárlás most, fizetés később) 
  • Megfizethető, fokozatosan növekvő havi vagy negyedéves törlesztőrészletek – kis összegről indul, és a vásárló likviditási pozíciójának javulásával emelkedik 
  • Eladási és visszabérlési programok a végfelhasználók cashflow-támogatásához – továbblépés a tőkeberuházástól a bérlet és a használatalapú fizetés felé 
  • Használatalapú díjszámítás 
  • Készpénz-optimalizálás eladási és visszabérlési konstrukciókon keresztül 

 

„A Fujitsu nagyon jól tudja, milyen kivételes nyomás nehezedik a viszonteladó partnerekre a COVID-19 világjárvány miatt. Erre reagálva ösztönzőcsomagokkal támogatja a SELECT viszonteladókat és ügyfeleiket a nehéz időkben” – nyilatkozta Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladókért felelős európai vezetője. 

 

A Fujitsu uSCALE testre szabott használatalapú modellel biztosít rugalmas hozzáférést az IT-eszközökhöz 

A Fujitsu uSCALE konstrukciójával a szolgáltatók a kockázatok és a költségek közötti egyensúlyt fenntartva, olyan felhőalapú beszerzési modellt vezethetnek be, amely többféle kockázati profilhoz is képes igazodni. A Fujitsu uSCALE segítségével a SELECT partnerek olyan ügyleteket kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyek: 

  • megteremtik a cash flow és az induló tőkeberuházás optimális egyensúlyát 
  • mindkét irányban a használathoz igazodva, rugalmasan kezelik a költségeket
  • kulcsrakész pufferkészletekkel segítenek reagálni a fogyasztás hirtelen megugrására

 

 

Hosszabb határidők az értékesítési célszámok eléréséhez, a kedvezmények elvesztése nélkül 

A Fujitsu kiszámítható és rugalmas kedvezménykonstrukciót kínál a SELECT partnerprogram tagjai számára. Az ingyenes kezdeményezés azonnali előnyöket kínál a Fujitsuval együttműködő viszonteladói ökoszisztéma tajgainak. A kedvezmények között átalánydíjas ösztönzőprogram és kevésbé szigorú kompenzációs modellek szerepelnek, például visszatérítési jogosultság az első, euróban megszerzett árbevétel után. A példa nélküli járványhelyzetben a Fujitsu meghosszabbítja az értékesítési célszámokról szóló megállapodások teljesítésének határidejét anélkül, hogy ez a kedvezmények elvesztésével járnak a partnerek számára. 

 

A SELECT partnerek népszerű Perks&More ösztönző programjában rövid kampányok indulnak a partnerek által az eladott hardverek után gyűjtött pontok számának növelésére. 

 

A Fujitsu erősíti a partnereknek nyújtott online műszaki és értékesítési támogatást 

A termékek online konfigurálását gyorsítja és egyszerűsíti a Fujitsu új webalapú WebArchitect eszköze, amellyel a Fujitsu teljes professzionális termékkínálata konfigurálható, a nagy teljesítményű noteszgépektől kezdve egészen a komplex nagyvállalati rendszerekig. A WebArchitect végigkalauzolja a partnereket a nagyvállalati ügyfelek rendelési folyamatán, varázslóprogramokkal gondoskodik róla, hogy egyetlen fontos komponens se maradjon ki, és automatikus kompatiblitásellenőrzést is végez. 

 

A partnerek agilitásának és információelérésének javítása érdekében a Fujitsu Európa-szerte felgyorsította egyszeres bejelentkezést támogató, modern digitális eszközei bevezetését. A PartnerAppon keresztül a partnerek mobiltelefonjukról érhetik el a következő információkat: disztribútori készletadatok, árak, promóciók, viszonteladói hírek és közelgő webcastok. Egyes partnerek marketingfejlesztési támogatást (MDF) is gyorsan és professzionálisan kérhetnek az MDF-eszközök segítségével, regisztrálhatják ügyleteiket, és kedvezményes árakat vehetnek igénybe a SELECT Connect Platformon keresztül. A partnereknek tanácsos a Channel Partner portálon ellenőrizniük, mely eszközök elérhetők az országukban.

 

Virtuális oktatás és aktivitási platformok a Fujitsu SELECT partnereinek 

A Fujitsu hetente új tartalmakkal frissíti a SELECT partnerek technikai közösségét kiszolgáló Fujitsu TechCommunity platformot. Ilyenek például a „myFujitsu TechHour” webes háttérbeszélgetések, a különféle témákban kínált igény szerinti oktatások – a Fujitsu SELECT Akadémián elérhető termékoktatások, értékesítési készségfejlesztő kurzusok és műszaki tanfolyamok. A Fujitsu viszonteladói portálján elérhető ütemezett webtalk-sorozat adattranszformációra specializálódott, stabil szakmai közösséghez kínál hozzáférést az értékesítői közösség tagjai számára.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32