Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone
A Vodafone Magyarország elindította új, kis- és középvállalkozásoknak szóló céginformációs szolgáltatását. A Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatások teljes körű, nemzetközi cégadatbázissal, adatokkal és megbízható tényekkel segítik az üzleti döntéseket, a kockázatelemzést, valamint az új és meglévő ügyfelek alapvető pénzügyi adatainak nyomon követését.
Az üzleti transzparenciához nagyban hozzájárul a Vodafone Magyarország új, kkv-knak szóló üzleti döntéseket támogató céginformációs szolgáltatása, mely átláthatóvá teszi az együttműködést, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy olyan partnereket találjanak, akikkel transzparens, jövedelmező üzletet tudnak kötni. A Vodafone Magyarország és a Bisnode Magyarország együttműködési megállapodást kötött annak érdekében, hogy ügyfeleik egyedi feltételekkel és havidíjas konstrukcióban elérjék a Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatásokat, ezzel is támogatva őket üzleti döntéseikben.
„A kkv-szektor a magyar gazdaság fontos részét képezi, a Vodafone Magyarország is kiemelt figyelmet szentel ezekre a vállalkozásokra. Céginformációs szolgáltatásaink olyan minőségi adatokat nyújtanak ügyfeleinknek, amelyek segítenek optimalizálni és biztonságosabbá tenni a működésüket. A megfelelő partner kiválasztása létfontosságú lehet, hiszen általuk tudják a vállalkozók nagyban növelni az üzleti lehetőségeiket.” – nyilatkozta Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettese.
A Partner Control szolgáltatás rendszerében minden olyan információ megtalálható, amit egy magyar cégről tudni kell a biztonságos üzletkötéshez. Elérhetők az összes magyar társas vállalkozás, egyéni vállalkozó, nonprofit és egyéb szervezet adatai. Az adott cégre történő keresés után a rendszer megmutatja milyen a tulajdonosi háttér, milyen összefonódások, cégkapcsolatok rejlenek az adott szervezet mögött, vagy van-e folyamatban működést befolyásoló negatív esemény a céggel szemben (NAV végrehajtás, felszámolás, csőd stb.). A Partner Control rendszere a hivatalosan elérhető források széles körét vizsgálva igyekszik a lehető legfrissebb adatokon alapuló, a valóságot leginkább tükröző tulajdonosi adatbázist fenntartani. Tartalmazza az összes működő, bírósági eljárás alatti és megszűnt cég jelenlegi és múltbéli nyilvános hivatalos alapadatát, az elmúlt öt évre vonatkozó pénzügyi eredményeket, hivatalos létszámot és árbevételt, a cégek legfontosabb pénzügyi mutatóit és a vállalatokat érintő valamennyi hivatalosan közzétett negatív eseményt. A Vodafone teljes körű felügyeletet is biztosít bruttó havi 3990 Ft-os áron.
A Partner Monitoring szolgáltatás abban segíti a felhasználókat, hogy időben értesüljenek a beszállítókat érintő negatív eseményekről. Negatív monitoring esetén folyamatosan, napi vagy heti rendszerességgel információt szolgáltat a megadott vállalkozások tekintetében a negatív eseményekről. A szolgáltatás bruttó havi 3990 Ft-os áron vehető igénybe, száz cégre vonatkozóan. A Partner Control és a Partner Monitoring szolgáltatások együttes megvásárlása esetén az ár havonta bruttó 6990 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: technológiánkkal a magyar gazdaság újjáépítéséért
- Virtuális és fizikai használatra is alkalmas a Vodafone okostanterem-megoldása
- Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban
- Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a járvány idején
- A Haumann-család nappalijába vitte a televíziózás jövőjét a Vodafone
- Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
- Ingyenes YouTube Premium szolgáltatás Samsung készülékekhez
- Elindult az új iPhone SE előrendelése a Vodafone-nál
- Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.