Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone
A Vodafone Magyarország elindította új, kis- és középvállalkozásoknak szóló céginformációs szolgáltatását. A Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatások teljes körű, nemzetközi cégadatbázissal, adatokkal és megbízható tényekkel segítik az üzleti döntéseket, a kockázatelemzést, valamint az új és meglévő ügyfelek alapvető pénzügyi adatainak nyomon követését.
Az üzleti transzparenciához nagyban hozzájárul a Vodafone Magyarország új, kkv-knak szóló üzleti döntéseket támogató céginformációs szolgáltatása, mely átláthatóvá teszi az együttműködést, és segíti a vállalkozásokat abban, hogy olyan partnereket találjanak, akikkel transzparens, jövedelmező üzletet tudnak kötni. A Vodafone Magyarország és a Bisnode Magyarország együttműködési megállapodást kötött annak érdekében, hogy ügyfeleik egyedi feltételekkel és havidíjas konstrukcióban elérjék a Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatásokat, ezzel is támogatva őket üzleti döntéseikben.
„A kkv-szektor a magyar gazdaság fontos részét képezi, a Vodafone Magyarország is kiemelt figyelmet szentel ezekre a vállalkozásokra. Céginformációs szolgáltatásaink olyan minőségi adatokat nyújtanak ügyfeleinknek, amelyek segítenek optimalizálni és biztonságosabbá tenni a működésüket. A megfelelő partner kiválasztása létfontosságú lehet, hiszen általuk tudják a vállalkozók nagyban növelni az üzleti lehetőségeiket.” – nyilatkozta Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettese.
A Partner Control szolgáltatás rendszerében minden olyan információ megtalálható, amit egy magyar cégről tudni kell a biztonságos üzletkötéshez. Elérhetők az összes magyar társas vállalkozás, egyéni vállalkozó, nonprofit és egyéb szervezet adatai. Az adott cégre történő keresés után a rendszer megmutatja milyen a tulajdonosi háttér, milyen összefonódások, cégkapcsolatok rejlenek az adott szervezet mögött, vagy van-e folyamatban működést befolyásoló negatív esemény a céggel szemben (NAV végrehajtás, felszámolás, csőd stb.). A Partner Control rendszere a hivatalosan elérhető források széles körét vizsgálva igyekszik a lehető legfrissebb adatokon alapuló, a valóságot leginkább tükröző tulajdonosi adatbázist fenntartani. Tartalmazza az összes működő, bírósági eljárás alatti és megszűnt cég jelenlegi és múltbéli nyilvános hivatalos alapadatát, az elmúlt öt évre vonatkozó pénzügyi eredményeket, hivatalos létszámot és árbevételt, a cégek legfontosabb pénzügyi mutatóit és a vállalatokat érintő valamennyi hivatalosan közzétett negatív eseményt. A Vodafone teljes körű felügyeletet is biztosít bruttó havi 3990 Ft-os áron.
A Partner Monitoring szolgáltatás abban segíti a felhasználókat, hogy időben értesüljenek a beszállítókat érintő negatív eseményekről. Negatív monitoring esetén folyamatosan, napi vagy heti rendszerességgel információt szolgáltat a megadott vállalkozások tekintetében a negatív eseményekről. A szolgáltatás bruttó havi 3990 Ft-os áron vehető igénybe, száz cégre vonatkozóan. A Partner Control és a Partner Monitoring szolgáltatások együttes megvásárlása esetén az ár havonta bruttó 6990 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: technológiánkkal a magyar gazdaság újjáépítéséért
- Virtuális és fizikai használatra is alkalmas a Vodafone okostanterem-megoldása
- Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban
- Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a járvány idején
- A Haumann-család nappalijába vitte a televíziózás jövőjét a Vodafone
- Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
- Ingyenes YouTube Premium szolgáltatás Samsung készülékekhez
- Elindult az új iPhone SE előrendelése a Vodafone-nál
- Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.