Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak
Egy kisebb cég vagy egy egyszemélyes vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy napi 8 órában marketingest alkalmazzon, annak ellenére, hogy a hatékony kommunikáció és az erős online jelenlét mérhetően nagyobb forgalmat generál. Az üzleti kommunikáció fortélyait jól ismerő Langmár Kommunikáció a koronavírus miatt kihívás elé állított vállalkozásoknak nyújt segítő kezet, hogy hiánypótló, ingyenes tanfolyamuk által, online képezhessék magukat.
Nincs sikeres vállalati stratégia folyamatos képzés nélkül. Ezt a tényt a munkaerőpiac változásain kívül az olyan, váratlan helyzetek is alátámasztják, mint amilyennel az elmúlt hónapokban szemben találtuk magunkat. A Langmár Kommunikáció 31 napos levélsorozatával támogatja a vállalkozókat, akik így elsajátíthatják a sikeres kommunikációhoz elengedhetetlen ismereteket. A tananyag a koronavírus miatt megrekedt, újrainduló, meglévő ügyfelekkel üzleti kapcsolatot folytatni szándékozó cégek mellett az új termék bevezetését tervező, nagy bevételcsökkenést elszenvedő, illetve iparágváltásra kényszerült vállalkozókat célozza meg.
„Az idei év komoly kihívások elé állította a vállalkozókat. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ehhez azonban kommunikálni kell, hiszen minél több a kimenő kommunikáció, annál több a bevétel. De mire figyeljenek a webszövegeikben, mit kell tudni a hírlevélről vagy akár a közösségimédia-jelenlétről? E nélkül a tudás nélkül sokkal nehezebb a marketing- és az értékesítési folyamatokat összehangolni. Képezniük kell magukat ezen a téren is, hiszen a holnap kihívásainak nem lehet megfelelni a tegnap tudásával” - mondta Langmár Zsuzsanna, vezető tanácsadó.
Ingyen, otthonról
A fennmaradásukért küzdő vállalkozások vezetői jól tudják, hogy a krízishelyzetben egy percet sem szabad értelmetlen várakozással tölteni azt várva, hogy kívülről érkezik a megoldás. A Langmár Kommunikáció által ajánlott ingyenes, online lehetőségnek hála, saját időbeosztásuknak megfelelően, extra költségek nélkül, otthonuk kényelmét élvezve bővíthetik a tudásukat. A szövegírás szakértőitől tanulva, cégük jövője szempontjából pozitív változást garantáló információkkal fognak gazdagodni.
Miről szól?
Az oktatási anyag az ügyfelek igényeinek felmérésével, a célcsoport felderítésével, a célok meghatározásával és a profi tartalomgyártás mikéntjével indul, majd a főbb kommunikációs csatornák és az értékesítési szövegírás témakörére tér át. Az online képzés mindezeken kívül betekintést nyújt a hírlevélküldés fortélyaiba és az online marketingbe, amelynek elengedhetetlen része a hírlevéllista építése. A gerillamarketing, a válságkommunikáció és a vizuális kommunikáció (képek a Facebookon, YouTube-videók) titkairól szintén egy-egy e-mail formájában kapnak információt a vállalkozók. Aki a honlapstratégia megtervezése vagy a keresőoptimalizálás iránt érdeklődik, az is talál hasznos ismeretanyagot a 31 napos levélsorozatban.
„Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét!” – hangsúlyozzák, így buzdítva a vállalkozások vezetőit arra, hogy a nehéz helyzet ellenére optimistán tekintsenek a jövőbe és próbálják pozitív irányba terelni cégüket. Tananyagukkal szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a gyakran alulértékelt weboldalak a hét minden napján, 0-24 órában ügyfeleket hozhatnak. De természetesen csak akkor, ha megfelelően használják őket az ügyfelekkel való kommunikációra.
Feliratkozás és információ: langmar.hu/ujratervezes
Fotók: Langmár Kommunikáció
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
- Ötösre vizsgázott a Vodafone a tanév végén digitális kompetenciafejlesztésből
- A koronavírus-válság kezelése IT területen
- Ezreknek segített a veszélyhelyzetben a HungaroControl
- A Vodafone önkéntesei is segítenek a korlátozások alatt
- A koronavírus átszabta az ételrendelési piacot is
- Az egészségügy új korszaka – globális robbanás a távgyógyításban
- Önkéntes alapon térhetnek vissza a Magyar Telekom munkavállalói az irodába
- A gazdaság túlélését az egyszer használatos termékek is segítették
- Azért fizet egy budapesti étterem, ha nem lájkolod őket
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.