Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak
Egy kisebb cég vagy egy egyszemélyes vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy napi 8 órában marketingest alkalmazzon, annak ellenére, hogy a hatékony kommunikáció és az erős online jelenlét mérhetően nagyobb forgalmat generál. Az üzleti kommunikáció fortélyait jól ismerő Langmár Kommunikáció a koronavírus miatt kihívás elé állított vállalkozásoknak nyújt segítő kezet, hogy hiánypótló, ingyenes tanfolyamuk által, online képezhessék magukat.
Nincs sikeres vállalati stratégia folyamatos képzés nélkül. Ezt a tényt a munkaerőpiac változásain kívül az olyan, váratlan helyzetek is alátámasztják, mint amilyennel az elmúlt hónapokban szemben találtuk magunkat. A Langmár Kommunikáció 31 napos levélsorozatával támogatja a vállalkozókat, akik így elsajátíthatják a sikeres kommunikációhoz elengedhetetlen ismereteket. A tananyag a koronavírus miatt megrekedt, újrainduló, meglévő ügyfelekkel üzleti kapcsolatot folytatni szándékozó cégek mellett az új termék bevezetését tervező, nagy bevételcsökkenést elszenvedő, illetve iparágváltásra kényszerült vállalkozókat célozza meg.
„Az idei év komoly kihívások elé állította a vállalkozókat. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Ehhez azonban kommunikálni kell, hiszen minél több a kimenő kommunikáció, annál több a bevétel. De mire figyeljenek a webszövegeikben, mit kell tudni a hírlevélről vagy akár a közösségimédia-jelenlétről? E nélkül a tudás nélkül sokkal nehezebb a marketing- és az értékesítési folyamatokat összehangolni. Képezniük kell magukat ezen a téren is, hiszen a holnap kihívásainak nem lehet megfelelni a tegnap tudásával” - mondta Langmár Zsuzsanna, vezető tanácsadó.
Ingyen, otthonról
A fennmaradásukért küzdő vállalkozások vezetői jól tudják, hogy a krízishelyzetben egy percet sem szabad értelmetlen várakozással tölteni azt várva, hogy kívülről érkezik a megoldás. A Langmár Kommunikáció által ajánlott ingyenes, online lehetőségnek hála, saját időbeosztásuknak megfelelően, extra költségek nélkül, otthonuk kényelmét élvezve bővíthetik a tudásukat. A szövegírás szakértőitől tanulva, cégük jövője szempontjából pozitív változást garantáló információkkal fognak gazdagodni.
Miről szól?
Az oktatási anyag az ügyfelek igényeinek felmérésével, a célcsoport felderítésével, a célok meghatározásával és a profi tartalomgyártás mikéntjével indul, majd a főbb kommunikációs csatornák és az értékesítési szövegírás témakörére tér át. Az online képzés mindezeken kívül betekintést nyújt a hírlevélküldés fortélyaiba és az online marketingbe, amelynek elengedhetetlen része a hírlevéllista építése. A gerillamarketing, a válságkommunikáció és a vizuális kommunikáció (képek a Facebookon, YouTube-videók) titkairól szintén egy-egy e-mail formájában kapnak információt a vállalkozók. Aki a honlapstratégia megtervezése vagy a keresőoptimalizálás iránt érdeklődik, az is talál hasznos ismeretanyagot a 31 napos levélsorozatban.
„Ha az élet citromot ad, csinálj belőle limonádét!” – hangsúlyozzák, így buzdítva a vállalkozások vezetőit arra, hogy a nehéz helyzet ellenére optimistán tekintsenek a jövőbe és próbálják pozitív irányba terelni cégüket. Tananyagukkal szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a gyakran alulértékelt weboldalak a hét minden napján, 0-24 órában ügyfeleket hozhatnak. De természetesen csak akkor, ha megfelelően használják őket az ügyfelekkel való kommunikációra.
Feliratkozás és információ: langmar.hu/ujratervezes
Fotók: Langmár Kommunikáció
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
- Ötösre vizsgázott a Vodafone a tanév végén digitális kompetenciafejlesztésből
- A koronavírus-válság kezelése IT területen
- Ezreknek segített a veszélyhelyzetben a HungaroControl
- A Vodafone önkéntesei is segítenek a korlátozások alatt
- A koronavírus átszabta az ételrendelési piacot is
- Az egészségügy új korszaka – globális robbanás a távgyógyításban
- Önkéntes alapon térhetnek vissza a Magyar Telekom munkavállalói az irodába
- A gazdaság túlélését az egyszer használatos termékek is segítették
- Azért fizet egy budapesti étterem, ha nem lájkolod őket
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.