Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni
Az MKB mobilappot használó előminősített ügyfelek már okostelefonjuk néhány kattintásával hozzájuthatnak az egyszerűsített eljárás keretében igényelhető kölcsönhöz.
Az utóbbi években érezhetően erősödött hazánkban a digitális bankolás fejlettségi szintje, a koronavírus-járvány az ezzel kapcsolatos ügyféligényeket is erőteljesebbé tette. Ezt felmérve az MKB Bank a tervezettnél korábban tette elérhetővé az egyszerűsített eljárás keretében, fióklátogatás mellőzésével igényelhető papírmentes személyi kölcsönét. A fejlesztésnek köszönhetően az MKB mobilapplikációját használó előminősített ügyfelek néhány kattintással, okostelefonjuk segítségével juthatnak hozzá az előre elbírált, maximum 2 millió Ft kölcsönösszeghez.
A fejlesztésekből az MKB szinte minden területe kivette a részét. A bank már a szolgáltatás tervezési folyamataiba is bevonta ügyfeleit, ezzel is biztosítva azt, hogy olyan digitális megoldáshoz jussanak, amely ténylegesen a saját felhasználói igényeikhez igazodik. A szolgáltatás fejlesztése – az ügyfélélmény további növelése érdekében – szintén az ügyfelek visszajelzései alapján folytatódik tovább.
Az MKB felgyorsított digitális fejlesztési stratégiájának eredményeként került bevezetésre a közelmúltban a jelenleg 13 fiókban elérhető Digitális Ügyfélhívó Rendszer, valamint az MKB VideóBANK szolgáltatás, amely a lakossági és a vállalati ügyfelek számára egyaránt elérhető. A bank digitális szolgáltatásainak köre hamarosan újabb megoldásokkal bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi funkcióval bővítette e-autós applikációját az E.ON
- Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
- Nálunk is elérhető a gyerekek számára kifejlesztett pénzmenedzsment app
- Mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain
- MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Veszprém is bevezette a közlekedési mobiljegyet
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció
- Díjmentes tranzakciókkal segíti a készpénzforgalom visszaszorítását a Moneytou a Viber felhasználóinak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.