A Conrad Electronic támogatja a munkahelyek digitalizációját
A Conrad Electronic széles és minőségi termékcsaládot szállít üzleti ügyfelei számára, amely mintegy 180 000 terméket tartalmaz. Ide tartoznak olyan prémium márkák, mint az AVM, a Canon, a HP, a Dell, a Gigaset, a WD, a Cherry, a Digitus, a Logitech, a FLUKE Network, az IDEAL NETWORKS és a Samsung, valamint az olyan exkluzív Conrad márkák, mint a Renkforce és a VOLTCRAFT.
Az év harmadik negyedévében a Conrad Electronic a munkahelyi digitalizálásra és az iparra és kereskedelemre irányuló beszerzési platformjának bővítésére koncentrál. Körülbelül 180 000 terméket szállítva a B2B forgalmazó már sok minõségi megoldást kínál az üzleti vállalkozások számára a világ legjobb márkáit szállítva.
A digitális munkaterület kihívást jelent a vállalkozások, a hatóságok, az állami intézmények, a főiskolák és az iskolák számára. IT, kommunikációs technológia, számítógépek, perifériák, mobil eszközök, felhő alapú és eszközfüggetlen megoldások, tesztelő és diagnosztikai berendezések - a digitális eszközök és eszközök iránti kereslet nagyon megnőtt. Ez az oka annak, hogy a Conrad Electronic termékek az ipari szektorok helyett a munkahely típusára összpontosítanak: asztali felszereléssel, mobil megoldásokkal az értékesítési képviselők számára, valamint intelligens kommunikációs és prezentációs eszközökkel a konferenciatermek számára. Ez magában foglalja az informatikai infrastruktúrát is, amelyet korszerűsíteni, cserélni és / vagy üzembe helyezni kell a korszerű munkahelyi követelmények teljesítéseénekérdekében.
„A COVID19 világjárvány a legújabb esemény, amely arra készteti a vállalkozásokat, hogy azonnali, mégis fenntartható digitális megoldásokat találjanak. Az otthoni munkavégzés során hozzáférést kell biztosítani a vállalati szerverhez, a mobil eszközökhöz, valamint a telefon- és webkonferenciákhoz ” - magyarázza Ralf Bühler, a Conrad Electronic B2B igazgatója. „Ez az oka annak, hogy a számítógépes hardver, a kommunikáció és az irodakezelési megoldások iránti igény folyamatosan növekszik. És az elmúlt hónapok drasztikus eseményei még tovább gyorsítják ezt a tendenciát. A hatóságoknak digitális eszközökre van szükségük, hogy alacsonyan tartsák a látogatók számát. A magánélet és a munka összekeverednek egymással. A digitális átalakulás jelenleg valóban elindult. Mi, mint az Ön Sourcing Platform, olyan partner vagyunk, amelyben a vállalkozások megbízhatnak."
A Conrad IoT platformja, a Conrad Connect, a Conrad szakértelemével az építőipari szolgáltatások területén segít a vállalatoknak, hatóságoknak és oktatási intézményeknek a digitális infrastruktúra felállításában, megfigyelésében és kezelésében. "Nem csak alkatrészeket gyártunk, hanem teljes körű megoldásokat kínálunk" - tette hozzá Bühler.
Kapcsolódó cikkek
- Munkavállalói részvények kibocsátásával egészíti ki juttatási programját az SAP
- Kutatás: a digitalizáció megállíthatatlan folyamatokat indított el a kiskereskedelemben
- A koronavírus nyertese a home office
- Egyetemisták innovációi lendíthetik fel a magyar mezőgazdaságot
- Új digitális megoldásokkal segíti a gazdálkodókat az i-Cell és az AgroVIR együttműködése
- Még mindig alacsony a női informatikusok aránya Magyarországon
- Hazánkban is elérhetők a legmenőbb deep tech képzések
- Már 11 bankfiókban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere
- Felgyorsult a banki digitalizáció
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.