Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
A koronavírus okozta bezárkózás, az otthoni munkavégzés, és a mobilos böngészés arányának növekedése folyamatos fejlesztésre késztetik a honlapkészítőket és az üzemeltetőket. A weboldalak tartalmával szemben elvárás, hogy szép, igényes, gyors, logikus és átlátható legyen. Fontos, hogy a digitális zajban néhány pillanat alatt képes legyen megragadni és megtartani az érdeklődő figyelmét. Ez folyamatos fejlesztéssel, nagy csokor kreativitással és a design thinking legújabb elemeinek felhasználásával állhat össze egy látványos, praktikus, hasznos és gyors egésszé. Ezért idén a honlapokon kívül a technológiai kampányokat és az újító digitális megoldásokat szeretnék díjazni.
A vírus hatásai elérték a digitális marketinget is, amire remek visszavágással reagáltak a piac szereplői. A kényszerdöccenők miatt előkerültek a már 10 éve meglévő technológiai eszközök, új szerepet kapott a vállalati honlap és a webes ügyfélkezelés is. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. Ezzel párhuzamosan csökkent a közösségi média monstrumainak szabályozókkal teli, zárt terének marketing célú felhasználása. A megváltozott helyzetben új szerepet kaptak a honlapok is. A vállalati weboldalakon lehetőségünk van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásunk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és a teljesen egyedi megoldások alkalmazására. Új digitális irányokat tudunk kijelölni, és a vállalatunkra jellemző tulajdonságok mind megjelenhetnek a weblapunkon. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogják a kreatív, alkotó szemléletet. Az idei év újdonsága az érintésmentes marketing, a blockchain, illetve a technológiai megoldások és a kampányok elismerése lesz – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Az idei helyzetben fontos, hogy a fejlesztések érintésmentes megoldásokkal növeljék a felhasználók biztonságát, ennek érdekében az értékeléskor figyelni fogják a nevezők ezzel kapcsolatos kommunikációját és megoldásait. Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadják.
Csirip, csirip, jó reggelt!
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2020. október 14-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.
Az ünnepélyes díjátadó 2020. november 26-án lesz, amiről további részleteket írnak a közösségi felületeiken, és természetesen a honlapukon! :)
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Pár tipp, hogy milyen domain nevet válasszon weboldalához
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők
Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.