Forradalom a szervízszolgáltatásokban

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 17. 13:19

Forradalmasítja a virtuális technikai ügyfélszolgálatot az Epson új Moverio okosszemüvege: a kiterjesztett valóságon alapuló kommunikációs technológiának köszönhetően a szakemberek valós idejű, teljeskörű segítséget nyújthatnak ügyfeleiknek. Az okosszemüveg növeli az ügyfélszolgálatok teljesítményét és a cégek termelékenységét, hosszú távon pedig csökkentheti költségeiket és karbonlábnyomukat. 

A virtuális technikai asszisztencia során az Epson Moverio okosszemüveg összeköti az ügyfeleket a szakemberekkel, akik a kiterjesztett valóság alapú technológiának köszönhetően gyorsan és hatékonyan segíthetnek a technikai kérdések megválaszolásában. A Moverio kétoldalú kommunikációt, valamint vizuális- és verbális információátvitelt tesz lehetővé, amelynek köszönhetően a szakemberek bonyolult technikai kérdéseket is megválaszolhatnak a távolból. Ezen kívül kisebb javításokra, karbantartásokra és helyszíni képzések megtartására is kiválóan alkalmazható. Az okosszemüveget viselő személy valós időben kaphat instrukciókat, képernyőre érkező megjegyzéseket, dokumentumokat és felhasználói útmutatókat, miközben kihangosítóval, kézi beavatkozás nélkül tud dolgozni. 

 

A binokuláris Si-OLED mikrokijelzővel ellátott Epson Moverio okosszemüveg HD képminőséget biztosít, amely a való világra rétegezve professzionális kiterjesztett valóság élményt eredményez. 

 

Az okosszemüveg könnyű, kényelmes és felhasználóbarát kialakítású, amelynek köszönhetően viselője gyorsan, biztonságosan és eredményesen léphet környezetével kapcsolatba. Öt megapixeles kamerával, szabályozható helyi fényerővel, Dynamic Temple beállítási rendszerrel, Dual 9 action mozgásérzékelővel, beágyazott 32 GB SD kártyával és Intel Atom x5 processzorral rendelkezik. Az okosszemüveg nem csak technikai problémák gyorsabb megválaszolásában segít, hanem növeli a termelékenységet is a gépek állásidejének csökkentésével, valamint mérsékli a cég szén-dioxid lábnyomát, hiszen a virtuális segítségnyújtásnak köszönhetően nincs szükség gépjárművel történő kiszállásra. További előnyök közé tartozik a hatékonyabb technikai berendezésekkel kapcsolatos munkaerőképzés, jobb szakértelmi hozzáférés, és a dolgozói, vásárlói elégedettségi szintek növelése.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01