Díjazták a Continental budapesti gyárát az „Év Gyára” megmérettetésen
A Continental technológiai vállalat hazai, Continental Automotive Hungary Kft-jének budapesti gyára a Legjobb termelő 2019 díjat nyerte a GyártásTrend magazint is kiadó PPH Média által meghirdetett az Év Gyára 2019 megmérettetésén a 10 milliárd éves nettó árbevétel feletti kategóriában - jelentették be a kialakult helyzethez alkalmazkodva idén rendhagyó módon, egy online eredményhirdetés keretében a szervezők, ahol virtuálisan adták át az év legjobbjainak az elismeréseket!
A Continental budapesti telephelyén a jövő mobilitása számára az önvezető, internetre csatlakozó és elektromosan meghajtott járművek legfontosabb komponenseinek előállítása történik. A gyár innovatív és csúcstechnológiákat alkalmazó gyártási megoldásait és kimagasló eredményeit az elmúlt években is már többször elismerték: 2019-ben elnyerte az Év Gyára 2018 díjat, mert a „Legjobb termelő“, az „Ipar 4.0”, illetve az „Energiahatékonyság” kategóriában is az első helyen végzett, idén tavasszal az Autós Nagykoalíció által meghirdetett „Év beszállítója 2020“ díjazottjai között is szerepelt, és mint Ipar 4.0 mintagyár is ismert. Ezt követően a Continental Automotive Hungary, Kft. budapesti gyárát az Év Gyára 2019 versenyén ismét a „Legjobb termelő“ vállalatnak járó díjjal jutalmazták.
„Nagyon büszke vagyok rá, hogy idén másodszor is kiérdemelte vállalatunk a Legjobb termelő díjat az Év Gyára versenyen úgy, hogy most mérettettük meg magunkat második alkalommal. Ezek a visszajelzések is szükségesek ahhoz, hogy versenyképesség szempontjából el tudjuk helyezni magunkat a térképen. Köszönöm a munkatársaimnak, gyárunk minden munkavállalójának az elkötelezettségét és magas minőségű munkáját, melynek köszönhetően komoly értéket teremtünk és folyamatosan jelen vagyunk az innovatív és magas hozzáadott értéket teremtő vállalatok élvonalában“ - tette hozzá Dr. Keszte Róbert, a Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyárának ügyvezető igazgatója.
A GyártásTrend technológiai magazin ötödik alkalommal hirdette meg Az Év Gyára versenyt. A versenyre 9 kategóriában nevezhettek a magyarországi gyártóegységgel rendelkező vállalatok, az Év Gyára díjat pedig az a gyártóegység nyerheti meg, amely több kategóriában érvényes pályázatot adott be, és legalább egyben kategóriagyőztes lett. A meghirdetett kilenc kategóriában, összesen 57 benyújtott pályázat érkezett. 9 pályázó került shortlistre, közülük 2 összetett nyertesnek és 9 kategóriagyőztesnek osztott ki díjakat a zsűri, illetve egy különdíj is gazdára talált.
Kapcsolódó cikkek
- Két fődíjas az Év Gyára 2019 versenyen
- Órák alatt fejleszt önvezető megoldásokat a Continental és az NVIDIA számítógép klasztere
- Két díjat is nyert a Continental pitypanggumiból készült abroncsa
- Már a 100. munkatárs csatlakozott a Continental budapesti MI fejlesztő központjának csapatához
- Különleges helyszíneken hívja fel az Extreme E a figyelmet a klímaváltozásra
- A Continental hatékony hajtószíjakkal látja el a Goldwind szélturbinákat
- Világszerte összefognak a Continental alkalmazottai
- Magával ragadó 3D-s hangrendszer a Continental és a Sennheiser együttműködésében
- Hamarosan egy érintéssel nyithatjuk ki az autót
- Évről évre színvonalasabb az Év Gyára megmérettetés
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.