Az m-commerce fényes jövő előtt áll
Kollár Csaba, 2001. január 17. 23:13
Az m-commerce nagymértékben növelni fogja a helymeghatározásra épülő szolgáltatások sikerét, de megmarad a reklámok jelentősége is - állítja jelentésében az Ovum piackutató cég.
A helymeghatározásra épülő szolgáltatások egyre népszerűbbek lesznek a fogyasztók körében, 2006-ra az ebből származó bevételek elérhetik a 20 milliárd USD-t. Igaz, hogy többnyire az ilyen szolgáltatásoktól a fogyasztók nem reklámot, vagy m-commerce alkalmazást várnak, de az Ovum szerint 2005-re ezek a bevételek elérik a 8 milliárd USD-t. Az m-commerce szolgáltatások lesznek nemsokára azok az alkalmazások, melyek a helymeghatározásra épülő piac húzóágazatát jelentik. A másik ilyen fejlődési vonal a perszonalizáció lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Sybase: a Unwired Accelerator mobil csomag bécsi tréningje
- Mobiltelefonján írt könyvet egy olasz szerző
- 77 ezerrel több mobil-előfizető júniusban
- A nyári főszezonra autópálya-matrica a Vodafone-tól is
- Augusztus 29-étől csökkenti roaming díjait a T-Mobile
- A Pannon jelentősen csökkenti a roamingtarifáit az EU-ban
- Sms-olvasás tükörből
- Vodafone az EFOTT-on
- GPS-alapú szolgáltatást indított a Nokia
- Új wapos zeneletöltés a Pannonnál