Alkalmazottból exkluzív lakástextil-tervező, majd az Év Marketingese
Ambrus Barbara enteriőrtervező, lakástextil-specialista lett az Év Marketingese, amit exkluzív ügyfélkiszolgálási megoldásaival érdemelt ki. Többek között a nevéhez fűződik a Gresham palota berendezési és textilmunkája.
„Leírhatatlanul boldog vagyok! Az első ilyen konferencián még alkalmazottként vettem részt. Csodálattal néztem mindenkit, aki megfordult a színpadon. Lenyűgözött és magával ragadott a légkör. Aztán eljött a nap, amikor elhittem, hogy én is képes vagyok létrehozni és irányítani egy vállalkozást, elhittem, hogy fel tudom építeni az ügyfeleimben a bizalmat” – mondta Ambrus Barbara.
Ambrus Barbara átveszi a díjat Wolf Gábortól a díj alapítójától
A budapesti szakember a lehető legexkluzívabb ügyfélkörnek dolgozik, olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt. Ő az, aki megálmodja a házak, villák, szállodák ruháját, majd drapériákba, függönyökbe, párnákba, kárpitokba, szőnyegekbe, tapétába öltöztetve életre kelti a tereket, utánozhatatlan miliőt teremtve.
Ambrus Barbara és Wolf Gábor a Gresham palota elnöki lakosztályában
Egy ilyen klientúra kiépítése rendkívül nehéz, óriási elhivatottságot igénylő feladat. Ennél a vevőkörnél a megszokott marketingeszközök nem működnek, nem lógnak a Facebookon, nem iratkoznak fel hírlevelekre, nem használnak kuponokat, és egyáltalán nem reagálnak a hirdetésekre.
Ambrus Barbara kompromisszummentes szolgáltatással és exkluzív ügyfélkiszolgálással építette ki exkluzív ügyfélkörét. Elmondta, hogy a teljes körű diszkréció magától értetődő alapfeltétel, ahogyan az is, hogy bármikor elérhetőnek kell lennie. A bármikor valóban azt jelenti, hogy bármikor és bármeddig, azonban ezzel soha nem élt vissza senki.
Ambrus Barbara munka közben
Kívülről úgy tűnhet, hogy ezek a vevők szórják a pénzt, ám ez a feltételezés nem is állhat messzebb a valóságtól.
Ambrus Barbara szerint nagyon is tudatos, megfontolt, értékteremtő befektetésekben gondolkodnak egy-egy beruházáskor. Fontos számukra az időtállóság, az egyediség, ezért Barbara kizárólagosságot biztosít az általa tervezett dizájnra, termékekre. Ugyanilyen fontos a tételes, precíz ajánlat és a fillérre pontos elszámolás. Ha kávézóban találkoznak, még a kapucsínót is ő fizeti magának és az ügyfeleinek is, ez elvi kérdés.
Ambrus Barbaráról
Bölcsész és közgazdász szakon szerzett diplomái mellett tanult lakberendezőnek a KREA Design Iskolában. Néhány év multis ügyfélszolgálati tapasztalat után egy hazai vezető belsőépítészeti cég külföldi értékesítési feladataiért felelt. 2004-től öt éven át az ÉS Galéria – függöny- és lakástextilszalon szakmai és marketingvezetője volt. Vállalkozását, a Design Commando Kft.-t 2009-ben alapította.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.