Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait

forrás: Prím Online, 2020. október 5. 12:16

Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben. 

A Sprinklr a világ vezető ügyfélélmény-kezelő (CXM) platformja, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra.  

 

A Sprinklr integráció a következőket tartalmazza:

  •  együttműködés az Oracle Eloqua marketing platformjával, így egyesítve a közösségi média, az üzenetküldés és a digitális marketingkampányok menedzsmentjét; 
  •  integráció az Oracle B2C Service szolgáltatással, ezáltal megteremtve a közösségi csatornákon beérkező üzenetek és az ügyfélszolgálati rendszerek összeköttetését. Az ügyfélszolgálati szakemberek teljes képet kapnak az ügyfél-interakciókról – 23 közösségi csatornán, 11 üzenetküldési csatornán és SMS-en keresztül beérkező kéréseket beleértve -, lehetővé téve számukra a gyors reagálást és az ügyfelek elégedettségének növelését.

 

A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.

 

A Zoom integrációval:

  •  a marketingesek növelhetik az online rendezvények eredményességét azáltal, hogy gyorsan és egyszerűen összegyűjthetik és elemezhetik a regisztrációval és visszajelzésekkel kapcsolatos adatokat; 
  •  az ügyfélszolgálatok gyorsabb, személyesebb és egyedi igényeknek megfelelő felhasználói élményt nyújthatnak ügyfeleiknek;
  •  az értékesítési csapatok pedig sokoldalúan alkalmazhatják a videós kommunikációt az értékesítési folyamat során. A Zoom megbeszéléseket kezdeményezhetnek az értékesítési rendszerből, ezeket elmenthetik, elemezhetik, szöveges leiratot készíthetnek róla, hogy elősegítsék az értékesítés folyamatát. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59