Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben.
A Sprinklr a világ vezető ügyfélélmény-kezelő (CXM) platformja, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra.
A Sprinklr integráció a következőket tartalmazza:
- együttműködés az Oracle Eloqua marketing platformjával, így egyesítve a közösségi média, az üzenetküldés és a digitális marketingkampányok menedzsmentjét;
- integráció az Oracle B2C Service szolgáltatással, ezáltal megteremtve a közösségi csatornákon beérkező üzenetek és az ügyfélszolgálati rendszerek összeköttetését. Az ügyfélszolgálati szakemberek teljes képet kapnak az ügyfél-interakciókról – 23 közösségi csatornán, 11 üzenetküldési csatornán és SMS-en keresztül beérkező kéréseket beleértve -, lehetővé téve számukra a gyors reagálást és az ügyfelek elégedettségének növelését.
A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.
A Zoom integrációval:
- a marketingesek növelhetik az online rendezvények eredményességét azáltal, hogy gyorsan és egyszerűen összegyűjthetik és elemezhetik a regisztrációval és visszajelzésekkel kapcsolatos adatokat;
- az ügyfélszolgálatok gyorsabb, személyesebb és egyedi igényeknek megfelelő felhasználói élményt nyújthatnak ügyfeleiknek;
- az értékesítési csapatok pedig sokoldalúan alkalmazhatják a videós kommunikációt az értékesítési folyamat során. A Zoom megbeszéléseket kezdeményezhetnek az értékesítési rendszerből, ezeket elmenthetik, elemezhetik, szöveges leiratot készíthetnek róla, hogy elősegítsék az értékesítés folyamatát.
Kapcsolódó cikkek
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Az Oracle frissíti felhős alkalmazás portfólióját
- A felhőre való átállás évente 60 millió tonnával csökkentheti a szén-dioxid-kibocsátást globálisan
- Az Oracle automatizált biztonsági eszközöket nyújt felhős ügyfeleinek
- Magyar kutató kapta idén az Európai Fogyatékosságügyi Fórum (EDF) és az Oracle ösztöndíját
- Itt az ideje megtanulni úszni az online „mélyvízben”!
- Megjelent a Zoom kommunikációs szolgáltatást bemutató oktatóanyag
- A Check Point 2020-as felhőbiztonsági tanulmánya
- A Check Point és a Zoom együttműködik a ’Vanity URL’ biztonsági probléma megoldására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.