A legkreatívabb munkaállomásokat keresi az LG
Reklámszakemberek, dizájnerek, grafikusok és más, a kreatív iparágban dolgozó szakemberek számára indított Instagram fotópályázatot az LG Magyarország. Az #ergovagyok kihívás a kreatívok tipikus életvitelére mutat rá: azokat keresi, akik a leglehetetlenebb helyzetekben és helyszíneken is képesek azonnal teljesíteni az ügyfelek kívánságait. A játék fődíja egy közel 300 000 Forint értékű, 32 colos LG Ergo szériás 4K monitor.
A kreatív iparágban dolgozók, azaz a grafikusok, ügynökségi munkatársak, marketingesek, reklámszakemberek, médiatervezők, dizájnerek mindig feltalálják magukat a munkavégzés terén: bárhol, bármikor, bármiből home office-t varázsolnak, ha éppen úgy kívánja a helyzet. Metróból írt e-mailek, vasalódeszkán kigondolt stratégia, kirándulás közben lebonyolított válságkommunikáció vagy logótervezés az ebédmenü fölött – egy kreatív szakember számára ezek nagyon is ismerős szituációk.
„A kreatív iparágban dolgozók a leglehetetlenebb helyzetekben is ötletes megoldásokkal képesek előrukkolni, ezt szeretnénk megmutatni a #ergovagyok kihívással” – mondta Orémus Eszter, az LG Magyarország IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere. „Olyan szakemberek fotóit várjuk, akik dokumentálták, amikor valamilyen szokatlan, egyedi helyzetben kellett szakmailag helytállniuk. Tudjuk, hogy az irodán kívüli munkavégzés legnagyobb kihívása a megfelelő munkaeszközök beszerzése, ezért is ajánlottuk fel fődíjként a legújabb Ergo szériás, 32 hüvelykes, 4K felbontású monitorunkat, amely rugalmas támogatást nyújt minden helyzetben.” Az Ergo szériás kijelzők gyakorlatilag bármilyen szögben és pozícióban használhatók, így válnak a lehető legkényelmesebb munkaállomás központi eszközévé. A monitorok különlegessége az asztalhoz erősíthető állvány, amely számtalan mozgatási lehetőséget rejt.
A pályázóknak október 16-ig egy ilyen szokatlan helyzetben történő munkavégzésről kell nyilvános fotót feltölteniük az Instagramra, az @lg.magyarorszag és #ergovagyok tagek megjelölésével. Az LG Magyarország szakmai zsűrije választja ki a legkreatívabb képet, amelynek feltöltője egy közel 300 000 Forint értékű vadonatúj, Ergo szériás professzionális monitort (32UN880 modell) nyer. A játékszabályzat az LG honlapján olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Két magyar díjazott a világ legnagyobb mobilfotós versenyén
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.