Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
A Xiaomi– működése tizedik évében – a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává vált, derült ki három globális piackutató cég, az IDC, a Canalys és a Counterpoint Research harmadik negyedéves jelentéséből.
Az IDC adatai szerint a Xiaomi 46,5 millió eszközt szállított le a harmadik negyedévben, és ezzel a 3. helyet foglalja el az okostelefongyártók rangsorában.
A Counterpoint gyorselemzése rámutat, hogy a Xiaomi 75 százalékkal növekedett az előző negyedévhez képest, és ezzel 13 százalékra növelte piaci részesedését.
A Canalys által kiadott piaci jelentés szerint a Xiaomi 13,5 százalékra tudta növelni piaci részesedését, 47,1 millió leszállított készülékkel.
“Ezekben a nehéz időkben a Xiaomi összefog üzleti partnereivel, hogy képesek legyünk megbirkózni az előttük tornyosuló kihívásokkal. Mindent elkövetünk azért, hogy összehangoljuk online és offline kereskedelmi csatornáinkat, és ezek segítségével eljuttassuk innovatív termékeink széles választékát a magyarországi Mi rajongóknak és vásárlóknak, valamint a világ minden tájára – megfizethető áron. Idén vagyunk tízévesek és örömmel látjuk, hogy az iparágunk három nagy adatszolgáltatója igazolja vissza az eredményeiket, amelyek küldetésünk megvalósítását szolgálják. Ez pedig nem más, minthogy a technológiai innovációt a világ minden tájára és mindenkihez eljuttassuk” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.
“Magyarországon, amely a regionális és globális terjeszkedésünk szempontjából kulcsfontosságú területnek számít, új szereplőként a legfontosabb feladatunknak most a tanulást tekintjük. Éppen ezért, a hazai piac visszajelzéseit figyelembevéve hozzuk jövőbeli döntéseinket. Ehhez kérjük is a magyarországi Mi rajongók, a vásárlók, a sajtó és üzleti partnereink segítségét, akik nálunk jobban ismerik ezt a piacot” – tette hozzá.
A világ harmadik legnagyobb okostelefongyártójává előlépett Xiaomi célja továbbra is az, hogy – a folyamatos innovációnak és technológiai fejlődésnek köszönhetően – a hálózatba kapcsolt okos eszközeikkel jobbá tegye az emberek mindennapjait. A Xiaomi innovatív szemléletének középpontjában nem csupán az okostelefonok műszaki specifikációinak fejlesztése áll: a cég küldetése szerint ennél is fontosabb, hogy a legnagyobb tudású telefonok olyan áron kerülhessenek a piacra, hogy azok minél több ember számára elérhetővé váljanak. A felhasználói élmény és a termékek vonzereje tekintetében a Xiaomi a legjobb kíván lenni, miközben a legmagasabb ár/érték arányú készülékeket szeretné kínálni a felhasználóknak. Ez a vállalat alapvető célja a megalapítása óta, és egyben sikerének titka.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Novembertől kapható Magyarországon a Xiaomi Mi 10T szériája
- Megérkezett a Xiaomi Mi 10T széria!
- Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét
- Új célok a Honor és a Huawei kettős márkastratégiája mentén
- A View20 globális megjelenésével kapcsolna új sebességre a Honor
- 200 millió okostelefont szállított le a Huawei 2018-ban
- A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra