MagyarBrands díjas lett a villamossági piac szakértője
Ismét MagyarBrands díjas lett Kiváló Üzleti kategóriában a közel 30 éve működő családi vállalkozás. Méltán érdemelte ki újból az elismerést a cég, hiszen folyamatos fejlesztések és innovatív megoldások jellemzik a nagymúltú vállalatot. Jelenleg a cég a sok családot érintő, hatékony ház- és lakásfelújítási lehetőségek biztosítására fókuszál, összhangban az anyagbeszerzésekre is kiterjedő, pénzbeli támogatást nyújtó állami intézkedésekkel. Ennek érdekében a Daniella Villamosság Kft. legújabb fejlesztése során megújította webáruházát: a családbarát, trendi és innovatív platform könnyen kezelhető és kényelmes megoldásokat biztosít a felújítani vágyóknak.
MagyarBrands díj
A MagyarBrands program már több mint 10 éve díjazza a legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat. Összetett értékelési szempontok és független szakértőkből álló bizottság együttes döntése értelmében nyerhető el a díj. „Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb rangos elismerést tudhatunk magunkénak. Az, hogy 2019 után 2020-ban is a Daniella Villamosság Kiváló Üzleti Márkaként minősült, a partnereink töretlen bizalmának is köszönhető, amit mi azzal hálálunk meg, hogy működésünk fókuszában továbbra is vásárlóink maximális megelégedettségét tartjuk.” — nyilatkozta Hadnagy Ernő, a cég ügyvezető igazgatója.
Felhasználóbarát kényelem
Egy házfelújítás mindig nagyon sok utánajárást jelent. Mindenki számára ismerős lehet az az érzés, amikor boltról boltra járunk, hogy megtaláljuk a számunkra legjobb alapanyagokat. Mindez azonban rengeteg energiánkat és időnket felemészti. Szerencsére mára ez a kereső folyamat lényegesen leegyszerűsödhet, hiszen jelentős időt takaríthatunk meg az online vásárlással. A Daniella megújult webáruházával igyekszik még gyorsabbá, kényelmesebbé és egyszerűbbé tenni a lakásfelújításhoz szükséges villamoságipari anyagok beszerzési folyamatát.
Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság Kft. ügyvezető igazgatója
A folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű
A nagyvállalat logisztikai fejlesztésinek köszönhetően a beszerzési folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű: pár kattintással már másnap a rendelkezésünkre állhat minden fontos eszköz, legyen szó akár egy villanykörtéről, vagy led panelről. „Arra törekedtünk, hogy a vásárlás folyamata otthonról, a kanapén ülve, könnyedén megtörténhessen. Olyan kényelmi, napi működést és egyszerű villamossági anyagbeszerzést segítő funkcionalitásokkal vérteztük fel az új webáruházi platformjainkat, amelynek köszönhetően nem csupán egy kedvező vásárlási opcióról beszélhetünk, hanem komplex villamossági kereskedelmi szolgáltatói felületről.” – emelte ki Hadnagy Ernő, a cég ügyvezető igazgatója.
Minden funkció megalkotása mögött valós piaci igény rejlik
A kétszeres MagyarBrands díjas cég a partnereik kényelmét és hatékonyságát még inkább szolgáló webshopfejlesztéseket vitt véghez. A lakossági vásárlók számára bővült a kényelmi funkciók listája: például több kosárba is vásárolhatnak és kívánságlistákat állíthatnak össze. A nagykereskedelmi partnerek pedig rengeteg olyan extra funkciót használhatnak, amely a piacon egyedülálló. Ilyen a több felhasználót magában foglaló jogosultságkezelés, vagy az eltérő szállítási cím és átvevőszemély megadási lehetősége. A vállalat a megújult lakossági és nagykereskedelmi webshoppal, és a 31 telephelyből álló szaküzlethálózattal, minden vásárlói igényt kielégítő, teljes országos lefedettséget tudhat magáénak. A koronavírus miatt az e-kereskedelmi fejlődés az elmúlt időszakban fokozottan jellemző a piacon, azonban a cég szerencsésnek mondhatja magát, mert jóval a járványhelyzet előtt kezdték el fejleszteni az online vásárlói platformjaikat.
Innovatív digitális megoldások és vevőközpontúság
A közel 30 éve működő, családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás lépést tart a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte járni. A mostani technológiai fokozatváltás egy több éves, nagyobb terv egyik - közel sem utolsó - előre eltervezett állomása. A villamosipari vállalat raktárrendszere és logisztikai hálózata is jelentős korszerűsítési munkálatokon megy keresztül. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitást, a rugalmasságot és a vevőközpontúságot szem előtt tartó hozzáállás. „Tudjuk, hogy nem elég egyszer felzárkózni az adott pillanatban érvényes piaci trendekhez, hiszen a világ napról napra változik, a vásárlók igényei is folyamatos alakulásban vannak, nekünk pedig célunk, hogy ezeknek az igényeknek folyamatosan meg is tudjunk felelni. Küldetésünk, hogy hosszú távon részesei lehessünk vásárlóink sikereinek, ehhez pedig elengedhetetlen a folyamatos és tudatos fejlődés.” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Rekorderedményekkel zárta a második negyedévét a Lenovo
- A Magyar Telekom 2020. harmadik negyedéves eredményei
- Új HR igazgató az EOS Magyarországnál
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
- Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
- Új honlapot indított a Raben Group
- BBB+ hitelminősítést kapott a Magyar Telekom
- Az ABB harmadik negyedéves eredményei
- A Samsung a legjobb öt között szerepel az Interbrand 2020-as rangsorában
- Fejlesztőközpontot hozott létre Magyarországon a Huawei